Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Ja!! Imorse satte NC ut min ägglossning på CD 17 som alltså var i lördags. Precis som magkänslan sa !
Vi fick till det i tisdags, torsdags, lördags och måndags så det borde finnas god chans att pricka rätt
Tjoho!! Så taggad, är redan på ÄL+4 så nästan som att bli "bjussad" på första dagarna
Meej, har du fått din ÄL placerad än?
Maline91 vilken dag hade du ÄL?
Vad blir BIM för er?
Hoppar inte, så hej på er!
Vi har pratat ett tag om att skaffa syskon till vår snart 3 år gamla grabb, men har inte gett oss pö att försöka ännu.
Men igår sexade vi, och imorse såg jag i telen att jag har ägglossning idag/imorgon (kör med appen WomanLog och gjort i 3 år så rekommenderar den starkt för Er som vill ha en bra app att hålla koll på mensen osv). Har sån hemsk "mensvärk" idag som jag alltid har vid ÄL så nu tänkte vi att vi väntar och ser då nu när vi "råkat" sexa precis vid ÄL ;D
Ja!! Imorse satte NC ut min ägglossning på CD 17 som alltså var i lördags. Precis som magkänslan sa !
Vi fick till det i tisdags, torsdags, lördags och måndags så det borde finnas god chans att pricka rätt
Tjoho!! Så taggad, är redan på ÄL+4 så nästan som att bli "bjussad" på första dagarna
Vad blir BIM för er?
Vad blir BIM för er?
Va kul att vi är flera som ligger precis lika i tid :) Hoppas verkligen vi alla plussar!
Jag brukar räkna BIM 14 dagar fr ÄL, men min förra lutealfas var bara 13 dagar, så BIM 2-3/3 - eller ja, det är väl då jag kommer testa iaf
Va kul att vi är flera som ligger precis lika i tid :) Hoppas verkligen vi alla plussar!
Jag brukar räkna BIM 14 dagar fr ÄL, men min förra lutealfas var bara 13 dagar, så BIM 2-3/3 - eller ja, det är väl då jag kommer testa iaf
Jag vet faktiskt inte hur det där funkar?
Egentligen tycker man ju inte att det borde göra skillnad, men samtidigt utgår ju alltid företag som gör graviditetstester från förväntad mensdag och inte från förväntad ägglossningsdag.. ? Har ingen aning om jag ska va helt ärlig.
Men 14 dagar är ju 14 dagar tänker jag :)
Jag hade en lutealfas på 17 dagar sist så jag ligger lite längre fram. 6/3 säger NC.
Men betyder en längre lutealfas att jag behöver vänta längre för att kunna se något på ett gravtest..? Är det mindre chans för mig att se ett positivt resultat på ÄL+12 tex än för någon som har en lutealfas på 14 dagar?
Hej tjejer, har småvärk i magen och känner mig uppblåst , undrar om det kan vara äl på g, dock ger inte äl test ngt utslag och jag har oregelbunden mens så svårt att veta när det kommer att ske. Enligt flo-appen är troligaste äl 26:e. Någon av er som varit m om att äl-test inte ger utslag men ändå får ägglossning? För att kunna pricka en äl så har jag och sambon sex varje dag.