Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Ägglossning passerad och det ska väl va själva tusan om det inte lyckas denna gången heller.
Vi har legat varannan dag (så mycket som lusten orkat) och jag vet sen innan att jag är en fertil jäkel så nu borde det gå vägen!
Mvh inget tålamod
Ägglossning passerad och det ska väl va själva tusan om det inte lyckas denna gången heller.
Vi har legat varannan dag (så mycket som lusten orkat) och jag vet sen innan att jag är en fertil jäkel så nu borde det gå vägen!
Mvh inget tålamod
Lycka till. Då är vi två som väntar på plus. Eller mens. Kul att följas åt i vilket fall! Vet du vilken dag du hade ÄL på?
Jag började med rosenrot efter mitt MA i december. Blir tredje försöket nu efter missfallet att försöka få ett syskon till min dotter på 2,5 år. När jag blev gravid med henne åt jag inte rosenrot och inte sist heller när det slutade med missfall.
Yes, det blir att blicka till mars här också. Novemberbebis... come on nu liksom!
Tre!!! :D
Jag hade sex antingen 2 dagar innan eller 3 dagar innan beroende på när äl skedde, enligt NC skedde den på CD 29 och enligt FF CD28, jag tror mer på ff då det stämmer överens med temp höjningen :) så isf hade ja äl i onsdags! När hade ni äl o när ska ni testa??
Hehe, ja, vi får se vilket av det som kommer först, plusset eller mensen;)
Jag är inte helt säker på ÄL, fick fullt utslag på stickan i lördags, men redan i söndags steg tempen för att sen sjunka igen på måndag, och så steg den idag igen. Så det har varit lite bergochdalbana men jag tror lördag eller söndag:) Utgår från det iaf!
NC har inte satt ut vilken dag det var så antar att det är lite osäkert även för dom ;)
Jag är inte helt säker på ÄL, fick fullt utslag på stickan i lördags, men redan i söndags steg tempen för att sen sjunka igen på måndag, och så steg den idag igen. Så det har varit lite bergochdalbana men jag tror lördag eller söndag:) Utgår från det iaf!
NC har inte satt ut vilken dag det var så antar att det är lite osäkert även för dom ;)