• Charlizee

Vi som önskar ett syskon 2018

Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3

• Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018
  • Entriss
    Charlizee skrev 2018-02-27 23:06:49 följande:

Har du matat in i NC att du fick positivt den 17:e? Då borde den räkna om lite tycker jag... annars skulle jag kört på ÄL runt den 19:e

Ja, jag har ju det. Tycker också det är konstigt men finns säkert anledning.. temp fortf låg men över strecket ändå... alla andra grafer man ser bara stiger ju tempen:/
  • Norrlänska
    Baraentilligen skrev 2018-02-28 06:47:27 följande:

Svagt ljusrosa flytning imorse. Nästa försök då... bim i april.

Samma här ????
  • Likeitreal

Hej. Jag är i BIM -5 och tog test igår . Snabbt kom de fram två streck , dock oooootroligt svagt , Syns mycket bättre i verkligheten men vad tror ni? Jag vet att de va dumt att ta test så tidigt men kunde inte hålla mig så jag har konstiga känningar i kroppen :/ ändrade ljuset på bilden lite så bilden i orginal var ganska mörk.

• LOTTA78T
    Likeitreal skrev 2018-02-28 11:58:52 följande:

Hej. Jag är i BIM -5 och tog test igår . Snabbt kom de fram två streck , dock oooootroligt svagt , Syns mycket bättre i verkligheten men vad tror ni? Jag vet att de va dumt att ta test så tidigt men kunde inte hålla mig så jag har konstiga känningar i kroppen :/ ändrade ljuset på bilden lite så bilden i orginal var ganska mörk.

Ser ut som det är tidigt positivt såg ut så när jag väntade sonen!
  • LOTTA78T

Slutade med mina p-piller den 7:e februari, har oregelbunden cykel i botten så har tagit ägglossningstest som hjälp och använder flo-appen, ägglossningen enl appen var i måndags men testet negativt, MEN i dag var det i princip fullt utslag på testet!! Är så glad för att ägglossningen verkar ha kommit igång så snabbt, är dessutom 39 år så tiden tickar på <3 nu ska det mysas som bara den m sambon ????????????, så hoppas vi på att det tar <3 verkar som rosenrot is da shit!

• Likeitreal
    LOTTA78T skrev 2018-02-28 14:42:52 följande:

Ser ut som det är tidigt positivt såg ut så när jag väntade sonen!

Jag vågar inte hoppas för mycket men för mig förut när jag testat och det varit neg. Då har de inte funnits ens en skymt till två streck .. med dottern testade jag mig i BIM +7 och såklart jätte starkt . Ska ta ett nytt om ett par dagar :)

Hoppas hoppas ...

Tack för svar ????
  • PowerL

VA!? Nu fattar jag ingenting! Blanka test i flera dagar. Har mensvärk och pms. Känns som att mensen kommer närsomhelst. Var så säker på det så att jag till och med startade BIM april-tråden igårkväll. Var så säker på att det inte gått vägen. Men tänkte idag att äh jag tar det sista testet som ligger här hemma. Man skulle läsa av inom 5-10 min. Efter ca 2 min ser jag ett svagt streck. Lila. Som det skulle vara om det är positivt. Efter 30 min är det fortfarande kvar. Dock inte lika lila längre. Tog bild på det då. Syns kanske inte på bild alls för er... Är på äl+11.

Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018