Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Nej va tråkigt :( Du kanske skulle prova progesteronkräm som förlänger tiden mellan äl och mens? Det fördröjd mensen 4 dagar för mig förra månaden, tog sig ju tyvärr inte ändå men provar även denna månad
:)
Nu brukar det ju alltid vara 11-12 dagar efter ÄL som mensen kommer därför var det konstigt men varför ska man fördröja mensen egentligen? (Kan inget om detta känner jag)
Äl+9/10. Inatt vaknade jag och var säkert på att jag är gravid. Bröstvårtor som ömmar jättemycket fortfarande är orsaken. Känner mig inte lika optimistisk idag men har nog fått upp hoppet! De brukar alltid ömma efter äl, men avta efter äl+7. Aldrig att de hållit i sig såhär länge utan plus :)
Äl+9/10. Inatt vaknade jag och var säkert på att jag är gravid. Bröstvårtor som ömmar jättemycket fortfarande är orsaken. Känner mig inte lika optimistisk idag men har nog fått upp hoppet! De brukar alltid ömma efter äl, men avta efter äl+7. Aldrig att de hållit i sig såhär länge utan plus :)
gjorde ägglossningstest och i onsdagsskväll förra veckan va de positivt, testade sedan på fredagmorgon igen och då va det negativt. Hade sex onsdagkvällen och lördag men känner idag, måndag, världens pms :( brukar nån annan kunna få pms så tätt inpå ÄL? Känns kört den här gången igen....
Hej allihopa!!
Jag har idag äl+11/12, är olika på NC och FF. De har daterat min äl på olika dagar. Beräknad bim är äl+12 alltså idag eller imorgon.
Tog ett gravtest igår som var negativt, var då antingen äl+10/11. Kan väl mycket väl vara falskt negativt om ägget inte fäst förrän dag 9-10?
Jag hoppas iallafall det! Hade för ca 3 dagar sen värk i svanken. Har då och då fått ont i äggstockarna och nu har jag lite värk i ena bröstet och I MUSEN? Jättekonstigt! Hoppas iallafall att inte mensen kommer så ska jag ta ett testa tidigt ons el torsdag!
åh, jag är typ samma fas som dig, ÄL+9 idag. Har idag i ena sidan av livmodern, och metallsmak i munnen till och från, sugen på kolhydrater.
Beställt testa tidigt. Kan liksom inte hålla mig längre, SÅ otålig! Fattar inte att det blir samma sak varje månad...
Äl+10/11. Fortfarande jätteömma bröstvårtor. Borde börja småblöda idag eller imorgon men hittills inget. Spännande! Men försöker vara förberedd på mens.