• Charlizee

Vi som önskar ett syskon 2018

Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3

• Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018
  • Eloons
    Likeitreal skrev 2018-09-10 20:21:21 följande:

Hej alla underbara tjejer !

Hur är det med er :)?

Mycket plus sen jag hoppade in i tråden. Idag är det exakt 2 månader kvar tills lillebror ska kika ut ! Längtar så!

Vill träffa den vilden där inne :)

Jobbar 3 veckor till sen blir det att vänta med spänning. Har vi några 2019 bebisar till och med:)?

Här blir det april 2019 om allt går som det ska
  • Tumvante
    Likeitreal skrev 2018-09-10 20:21:21 följande:

Hej alla underbara tjejer !

Hur är det med er :)?

Mycket plus sen jag hoppade in i tråden. Idag är det exakt 2 månader kvar tills lillebror ska kika ut ! Längtar så!

Vill träffa den vilden där inne :)

Jobbar 3 veckor till sen blir det att vänta med spänning. Har vi några 2019 bebisar till och med:)?

Bra här med lätt konstant illamående, men så glad över livet i magen. Här blir det syskon i December :)

2 månader är ju ännu mer snart!
  • emeloi

Vår dotters lillebror kom 18/8. Han var oerhört efterlängtad och tog 1 1/2 år att "få till", så vi är så himla lyckliga och glada över att jag klarade sommaren med alla heta dagar :)

• Mickaela_med_ck
    Jmw skrev 2018-09-06 10:59:57 följande:

Hej! Gammal tråd kanske. Men har försökt skaffa barn ca 10 månader. :( Vi har ett barn sedan tidigare som funkade på första försöket. Detta är så jobbigt att gå igenom. Undrar om det finns någon mer i samma sits så man kanske kan prata lite ?

Mvh Jennie

Samma för oss. Har två flickor på 7,12 och var gravid med ett efterlängtat syskon men Fick missfall I v 13 i November förra året och har kämpat sen dess men inget gander :( så himla tungt.

Mvh Mickaela
  • kinaamirb
    Jmw skrev 2018-09-06 10:59:57 följande:

Hej! Gammal tråd kanske. Men har försökt skaffa barn ca 10 månader. :( Vi har ett barn sedan tidigare som funkade på första försöket. Detta är så jobbigt att gå igenom. Undrar om det finns någon mer i samma sits så man kanske kan prata lite ?

Mvh Jennie

Hej! Tänkte bara skriva att du är inte ensam, då jag också kände mig ensam och gick in här. Fick min mens imorse, vi har försökt få ett syskon till våran son född -16, men inget händer :( är så ledsen och besviken nu....alla runtomkring skaffar syskon nu också, gör ju inte saken bättre... känns hopplöst.
  • Entriss

Hej hej, 

Kul att läsa att det går bra för de flesta och välkomna ni som är nya och kämpar, jag hoppas ni lyckas snart <3 

Går själv in i v 34 imorgon och är beräknad till 12e november, men även om man börjar se slutet nu känns det ändå som de kommande längsta 7 veckorna i mitt liv.. 

• Likeitreal
    Eloons skrev 2018-09-11 06:59:59 följande:

Här blir det april 2019 om allt går som det ska

Men va kul grattis !

Klart de ska gå bra, håller tummar och tår :)
  • Entriss

Hallådär gamla tråd!

Är så nyfiken på vilka småsyskon som till slut fick anlända under 2018? 

Vår lilla Lo föddes iaf den 10 november, En otroligt efterlängtad liten bebis som nu är familjens högst älskade medlem <3

• Tumvante
    Entriss skrev 2019-03-21 14:52:10 följande:

Hallådär gamla tråd!

Är så nyfiken på vilka småsyskon som till slut fick anlända under 2018? 

Vår lilla Lo föddes iaf den 10 november, En otroligt efterlängtad liten bebis som nu är familjens högst älskade medlem <3

Grattis!

Här kom lillasyster den 17 december :)
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018