Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Behöver hjälp????
Undrar om jag kan vara gravid eller inte hmm är så nervös.
Jag och min pojkvän har haft oskyddat sex typ varannan dag i ca en vecka (mellan 9:e till 15.e ) och han kom i mig alla gånger. Jag var hos gyn efter det pga ont i magen och hon sa att jag trodligen haft ägglossning runt den 10-15e feb.
Är orolig nu eftersom jag har fått konstiga flytningar ( aldrig någonsin sett eller haft dessa)
Det har gått ca 10 dagar sedan eventuell ägglossning.
Men jag trodde först av mensen var på väg men den ska jag normalt ha om 3-4 dagar den 27.e , sedan såg jag brun konstig flytning på pappret och jag torkar mig långt in i fiffin* , vad kan detta bero på?
Vore så tacksam för svar om ni har någon aning!
Varning för äcklig bild är bara orolig Mvh
Förstår att du blir orolig men om allt såg bra ut på gyn borde du inte behöva vara orolig.
Har du ont? I så fall kanske du borde ringa nån.
Annars kan det bara vara så kallade spottings, jag har det vissa cykler till och från i några dagar innan BIM och innan mensen kommer igång på riktigt.
Bim -4. Fick "till det" på ÄL-3 och självaste ÄL-dagen. Eller ja... dagen efter LH-stegring på ägglossningstestet. Finns hopp alltså så jag hoppas och drömmer och önskar.. Typ konstant. Kan knappt tänka på annat.
Vill ta grav-test men har bestämt mig för att vänta på BIM. Dvs 26/2... Fast samtidigt är jag så inställd på att det inte tagit den här gången heller ????
Tack för svar verkligen! ;)
Jag är ju lite nervös , en kompis sa nåt om misstanke kring graviditet!
Hos gyn sa dom att det var för tidigt att det skullle visa nåt på ett test.
Hej.
Vi önskar oss ett syskon 2018.
Vi har en son idag på 1.5 år. Vi har försökt i ett par månader.
Hur går det för er?
Är idag på BIM-4 och tog detta, vet inte vad jag ska tro? CB är ju kända för spökstreck...vad tror ni?
Bim - 9 å tiden går så sakta! Men ska bli skönt med sportlov till veckan :) Hoppas alla mår bra <3
Denna är lite redigerad...
Fick precis detta!! Åh herregud!!!!!! Mina svaga streck var något!
Så glad jag glömde bilden...