Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Wow vilken tråd detta blev, så många fina plus!!
Stort GRATTIS till er som plussat! :D
Inväntar bim som är 8/3 och har sen 4 dagar tillbaka haft mensvärk som idag är sä kraftig så den gör mig illamående. En vecka till bim och jag hoppas denna "mensvärk" är ett gravtecken :D *hållertummarna*
Stort GRATTIS till er som plussat! :D
Inväntar bim som är 8/3 och har sen 4 dagar tillbaka haft mensvärk som idag är sä kraftig så den gör mig illamående. En vecka till bim och jag hoppas denna "mensvärk" är ett gravtecken :D *hållertummarna*
Jag är gravid och har jättemycket mensvärk... Nästan så jag tror den kommer ändå trots positiva gravtester :p
Här kom mensen två dagar tidigt :(( Nästa bim 28/3
Men härligt med massa plus för er :)) grattis!!
Ååh kul o höra dig säga det, tråkigt att du har ont dock haha :) men grattis till plusset! Hur långt gången är du? :)
Man vill ju gärna veta nu, känns som en evighet till 8/3!
Mår illa av den här molvärken, minns att jag hade så med sonen men det var efter bim och inte såhär långt före.
Och som ni ser kunde jag inte hålla mig;)
Har skickat ett riktigt pressmeddelande till honom<3
Vad tråkigt :( lycka till nästa gång!
Åh vad tråkigt, hoppas ni får ett plus nästa månad!!