Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Här är dagens test (äl+11). Starkare än igår så får väl faktiskt tro på att jag är gravid nu då! :D
Stort grattis till alla er som plussat! Igår dog drömmen om ett syskon 2018 för oss, mensen kom och fjärde försöket efter missfallet misslyckades det också. Nu håller vi tummarna för en januari-bebis istället!
Här är dagens test (äl+11). Starkare än igår så får väl faktiskt tro på att jag är gravid nu då! :D
Ägglossning i helgen. Håller tummarna!!
Plussade i förrgår.
Orolig för hur det ska gå igen.
Skulle göra HCG blodprov snarast, men får nog vänta till torsdag.
Håller tummarna för oss alla.
Plussade i förrgår.
Orolig för hur det ska gå igen.
Skulle göra HCG blodprov snarast, men får nog vänta till torsdag.
Håller tummarna för oss alla.
Grattis! Jag ska få göra hcg blodprov idag pga en cysta som i värsta fall kan producera hcg (och ge falskt positivt), men i och med att plusset kom 10 dagar efter äl och blir starkare så är risken nog yttepytteliten ;) Men tar gärna och gör ett blodprov för att veta att nivån än okej :)