Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Skönt att höra att det går bra!
Har också varit extremt trött som sagt, först idag börjar jag känna att illamåendet kanske kommer smyga sig på. idag 6+2 och imorgon tidigt VUL hos min gynekolog.
Känner sån lättnad att ha passerat vecka 6, första milstolpen avklarad :D
Det gick bra! Hon såg en frisk graviditet med gulsäck och hinnsäck.
Inget fostereko men hon sa att det kan man inte förvänta sig såhär tidigt, hennes datering blev 5+5, och enligt NC var jag 6+3. Känner mig inte orolig för det pga visste ju att det är typ 50/50 att dem ser nåt så tidigt. Och hon var verkligen helt lugn med att allt såg friskt ut såhär långt.
Ska på VUL hos min barnmorska på tisdag nästa vecka och då ser vi förhoppningsvis mer :) Jag kommer fortsätta räkna enligt NC då jag tycker att det är mest korrekt att gå efter ägglossningen :)
Det gick bra! Hon såg en frisk graviditet med gulsäck och hinnsäck.
Inget fostereko men hon sa att det kan man inte förvänta sig såhär tidigt, hennes datering blev 5+5, och enligt NC var jag 6+3. Känner mig inte orolig för det pga visste ju att det är typ 50/50 att dem ser nåt så tidigt. Och hon var verkligen helt lugn med att allt såg friskt ut såhär långt.
Ska på VUL hos min barnmorska på tisdag nästa vecka och då ser vi förhoppningsvis mer :) Jag kommer fortsätta räkna enligt NC då jag tycker att det är mest korrekt att gå efter ägglossningen :)
Va kul
Grattis stt allt såg bra ut.
Vi har precis startat en ny facbook grupp, då vi hoppas plussa i april nu igen efter Missfall i v 6-9 tyvärr. Än så länge är vi tre som stöttar och väntar på lossning och sen BIM igen och följs åt på nytt
Ni får gärna maila mig om ni vill vara med..;)
Hopp om Dec januari februari bebis
<3
Help!
Äl+5, stark molvärk och nästintill positiva äl-tester!
Negativt på gravtest.
Hade ju äl i måndags...Eller släppte aldrig ägget så kroppen nu försöker igen?
Fattar inget...
Vad säger ni? Plus el spökstreck? Var 2 timmar sedan jag kissade sist & har BIM idag.
Vad säger ni? Plus el spökstreck? Var 2 timmar sedan jag kissade sist & har BIM idag.
Har också fått några svaga streck idag. Tog igår kväll ett testa tidigt och idag kom det upp på en vanlig sticka också. Väntar på digitalt nu. Ska komma i morgon. Blir en fin present i påskägget till maken isåfall
Åh va spännande! När hade du mens sist? Tänkte om vi ligger hyfsat lika :)
Jag ska ta samma test imorn bitti med samma test. Men om det är positivt det med köper jag ett digitalt och lägger i ett påskägg !!!! Du med?