Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Har haft starka äl-tester typ hela veckan. Men inte helt positiva. Men tycker mig ha känt av äl starkt denna helgen. Med smärta, äl-flytningar och en blodstrimma igår. Efter det var allt över. Idag inga äl-flytningar och ingen smärta. Och eftersom mannen inte kommer hem förrän 22 ikväll så ville jag testa med tester idag även om jag trodde det var kört. Och se vad jag fick!!! Ska jag lita på det jag känt i kroppen, att det var äl och att testerna har fel. Eller ska jag lita på testerna att nu inom 48 h har jag äl? Kanske är det jag känt så starkt bara kroppens "förberedelse" inför kommande äl? Undrar dock över den där blodstrimman i äl-flytningen igår då? :S
Vad tror ni?
Åh, tack <3
Vad skönt att höra att du mår bra också :)
Nu har jag passerat min mardrömsvecka äntligen, lättnaden är så stor! Börjar på riktigt tro att detta ska gå bra!!
Har lurat till mig ett vaginalt ultraljud hos min gynekolog redan imorgon. Då är jag 6+3 så vet att det är lite 50/50 om man kan se hjärtslag eller inte, men hon borde iaf kunna se om det är en frisk graviditet.
Fick tiden pga hävdade att jag inte visste om jag hade haft en riktig mens efter missfallet och behövde tidsbestämning Lite fult gjort kanske, men vad sjutton- det är sista gången för mig detta! :)
Jag är
Tillbaka igen efter några veckors deppande. Men nu har jag fått ägglossning i helgen (smileygubbar fre och lördag) sexat fre och lördag. Ska man slå till ikväll igen tror ni eller är det för sent nu? :)
Min mormor gick bort i tisdags och önskar så att hon hjälper mig med en liten bebis den här gången :)
Jag hade definitivt litat på clearblues test! Bara att köra på ikväll när mannen kommer hem och hoppas på det bästa! Jag har äl om ca en vecka och då är det sista chansen att få ett syskon 2018, blir en bebis lagom till jul om det skulle ta sig den här gången :)
Så himla kul :)) Grattis igen! Vilket äl test hade du? Jag skulle ha äl idag enligt app men bara en blinkande gubbe på cb,,,
Hur går det för er andra gravida?
Här är det v 6 (5+5), min pirrigaste vecka eftersom båda mina missfall varit i v 6.
Börjar dock andas ut nu när jag märker hur extreeeem tröttheten är. Finns inga gränser! Igår gick jag och la mig innan 22 vilket typ aldrig händer mig.
Kunde nästan inte hålla ögonen öppna fram till sängen
Skönt att höra att det går bra!
Har också varit extremt trött som sagt, först idag börjar jag känna att illamåendet kanske kommer smyga sig på. idag 6+2 och imorgon tidigt VUL hos min gynekolog.
Känner sån lättnad att ha passerat vecka 6, första milstolpen avklarad :D
Tack tack :) jag använde vanliga clearblue digital (inte advanced). Den har funkat för mig tidigare, men inte denna gång. Håller tummarna för dig <3
Det gjorde vi :D
Har glad gubbe idag med så blir att köra på ikväll med :)
Tack tack :) jag använde vanliga clearblue digital (inte advanced). Den har funkat för mig tidigare, men inte denna gång. Håller tummarna för dig <3