• Charlizee

Vi som önskar ett syskon 2018

Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3

• Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018
  • Skilla15
    Tumvante skrev 2018-04-27 22:19:58 följande:

Jag är redan med i en dansk sådan, och är nu med i en BF grupp för december... men himla viktigt och bra med sådana grupper, där man kan få stöd, råd och pepp!

Ja verkligen. Men Missfall kommer verkligen med storm, utan varningens man kan gärna ha fler trådar att hoppa på, det har jag lärt mig. För man e så ovig stt få det att ta sig igen å då ligger man ju efter på en ny BF månad... suck k detta bebis längtande...
  • Likeitreal
    Entriss skrev 2018-04-10 13:01:06 följande:

Vad roligt att så många nya plussat!!

Verkar som att det blir en del syskon ändå :) 

Går in i vecka 10 imorgon enl datering från senaste VUL, känns skönt att vecka 12 närmar sig  med stormsteg :) 

Gud va kul att se att allt verkar gå bra för dig :) va på KUB idag ovh bf10 november ! När har du bf :)?
  • Entriss
    Likeitreal skrev 2018-05-04 18:46:28 följande:
    Gud va kul att se att allt verkar gå bra för dig :) va på KUB idag ovh bf10 november ! När har du bf :)?
    Åh, detsamma:)

Jag ska på KUB imorgon, har bf mellan 11-14 november beroende på om det är jag eller barnmorskan som räknar;) Får se vad dem säger imorgon!
  • Baraentilligen

Jag ska på inskrivning imorgon, vecka 8+1 och på vul i vecka 8+4 :) Spännande vecka med andra ord! Hoppas att allt går bra. Lycka till med KUB! En bit tills jag är där. Har bf först i mitten av december :)

• Entriss
    Baraentilligen skrev 2018-05-07 15:09:34 följande:

Jag ska på inskrivning imorgon, vecka 8+1 och på vul i vecka 8+4 :) Spännande vecka med andra ord! Hoppas att allt går bra. Lycka till med KUB! En bit tills jag är där. Har bf först i mitten av december :)

Åh, låter spännande! Då får du snart se det lilla hjärta <3 :) 

KUB gick så himla bra. och lite chockartat. DET LIGGER VERKLIGEN EN BEBIS DÄRINNE!! Fast det är tredje gången har jag så svårt att tro det :) 

Fick fastställt BF den 12/11  så blir förhoppningsvis innan min födelsedag den 25:D

• Charlizee

Hej tjejer! Var tvungen att kika in här

Hur går det för er? Ni som plussat STORT grattis och ni andra kämpa på!! Ni kommer lyckas, ge inte upp!

Det tog oss ett bra tag innan vi lyckades men nu går jag snart in i vecka 16, känns helt overkligt.

Massa kärlek till er <3

• Tumvante
    Charlizee skrev 2018-05-11 07:28:59 följande:

Hej tjejer! Var tvungen att kika in här

Hur går det för er? Ni som plussat STORT grattis och ni andra kämpa på!! Ni kommer lyckas, ge inte upp!

Det tog oss ett bra tag innan vi lyckades men nu går jag snart in i vecka 16, känns helt overkligt.

Massa kärlek till er <3

Härligt att du kommit så långt! Själv är jag i 7+6, och såg mitt blåbär senast i onsdags. Nästa gång vi ses är om två veckor. Jag får IVIg, och innan varje infusion scannas jag. För över en vecka sedan störtblödde jag, läkaren såg ett hematom . Men i onsdags var det i princip borta enligt ultraljudet. Har fortfarande brunt som skräms... men även illamående på kvällar som lugnar.

Slappnar av mer efter v 13. Försöker ta en dag i taget.
Svar på tråden Vi som önskar ett syskon 2018