Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Jag är redan med i en dansk sådan, och är nu med i en BF grupp för december... men himla viktigt och bra med sådana grupper, där man kan få stöd, råd och pepp!
Missfall här
Missfall här
Vad roligt att så många nya plussat!!
Verkar som att det blir en del syskon ändå :)
Går in i vecka 10 imorgon enl datering från senaste VUL, känns skönt att vecka 12 närmar sig med stormsteg :)
Jag ska på inskrivning imorgon, vecka 8+1 och på vul i vecka 8+4 :) Spännande vecka med andra ord! Hoppas att allt går bra. Lycka till med KUB! En bit tills jag är där. Har bf först i mitten av december :)
BF 22 december typ. Ska på VUL igen på onsdag... nervösaste graviditeten.
Jag ska på inskrivning imorgon, vecka 8+1 och på vul i vecka 8+4 :) Spännande vecka med andra ord! Hoppas att allt går bra. Lycka till med KUB! En bit tills jag är där. Har bf först i mitten av december :)
Åh, låter spännande! Då får du snart se det lilla hjärta <3 :)
KUB gick så himla bra. och lite chockartat. DET LIGGER VERKLIGEN EN BEBIS DÄRINNE!! Fast det är tredje gången har jag så svårt att tro det :)
Fick fastställt BF den 12/11 så blir förhoppningsvis innan min födelsedag den 25:D
Hej tjejer! Var tvungen att kika in här
Hur går det för er? Ni som plussat STORT grattis och ni andra kämpa på!! Ni kommer lyckas, ge inte upp!
Det tog oss ett bra tag innan vi lyckades men nu går jag snart in i vecka 16, känns helt overkligt.
Massa kärlek till er <3
Hej tjejer! Var tvungen att kika in här
Hur går det för er? Ni som plussat STORT grattis och ni andra kämpa på!! Ni kommer lyckas, ge inte upp!
Det tog oss ett bra tag innan vi lyckades men nu går jag snart in i vecka 16, känns helt overkligt.
Massa kärlek till er <3