Vi som önskar ett syskon 2018
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Hej!! Tänkte starta en tråd för oss som försöker skaffa syskon! Vi försöker skaffa en trea, har försökt 9 månader utan resultat. Skulle vara kul att följas åt om det är fler här inne som önskar ett syskon <3
Jaaaa!!!!! <33
Håller alla tummar att det är friskt och stannar kvar. Är så efterlängtat.
Hmm... snart borde väl tråden döpas om till 2019 för dem av oss som fortfarande inte fått ett hållbart plus.... :(
Hej! Har två barn som är 7 respektive 9 år och vill nu försöka få ett tredje barn. Är orolig att jag inte kan få barn eftersom jag är överviktig. Hoppas lyckas gå ner i vikt under tiden vi försöker så siktar på en vår eller sommarbebis 2019????vore kul att få lära känna lite fler som planerar barn!
Äl+11. BIM-3.
Negativt på testa tidigt.
Har alltid synts tydligt på dom testerna för mig redan på äl+10 när jag varit gravid.
"Inte gravid" på digitalt.
Menskänningar som fan.
Blev nog inget denna månaden heller :(
Vi som prickade äl så fint.
Blir att testa rosenrot nästa cykel.
Blev inget syskon 2018. Mensen kom idag på äl+12. Nu satsar vi på syskon 2019.
Blev inget syskon 2018. Mensen kom idag på äl+12. Nu satsar vi på syskon 2019.
Grattis till nya plus i tråden! Så underbart !!
Själv gick jag enl NC in i vecka 9 i lördags, så 8+2 idag. Förra tisdagen var jag på VUL och fick se ett litet hjärta picka så fint, läkaren daterade då till 6+6, så några dagar back från hur NC räknar utifrån ÄL.
Ska på VUL imorgon igen hos min gynekolog, ska bli spännande att se vad hon daterar till;)
Vet att det är sjukt onödigt med flera VUL men har blivit erbjuden från två olika håll så, ja va tusan det är väl bara att köra? :)
Hur går det för er andra gravida och ogravida?
kram
Själv gick jag enl NC in i vecka 9 i lördags, så 8+2 idag. Förra tisdagen var jag på VUL och fick se ett litet hjärta picka så fint, läkaren daterade då till 6+6, så några dagar back från hur NC räknar utifrån ÄL.
Ska på VUL imorgon igen hos min gynekolog, ska bli spännande att se vad hon daterar till;)
Vet att det är sjukt onödigt med flera VUL men har blivit erbjuden från två olika håll så, ja va tusan det är väl bara att köra? :)
kram
Äl+7 här och sex dagar till bim. Fick en ljusrosa flytning idag och hoppas innerligt på en nidis och inte dumma mellanblödningar som jag haft problem med tidigare cyklar. Väntan blev på något sätt längre nu ;) Har köpt hem test tills nästa helg så får försöka stå ut några dagar till!
kram