• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Anonym (Längtan)

Ja det kanske är så... overkligt!! Är så svagt så svagt, men är ju väldigt tidigt också!! Kanske ska avvakta till bim eller ska jag tolka detta som solklart plus??? Testade även med Apotekets egna och det var också svagt streck både igår em och idag på morgonen..

• bastamamman1
    Anonym (Längtan) skrev 2018-02-10 16:32:13 följande:

Ja det kanske är så... overkligt!! Är så svagt så svagt, men är ju väldigt tidigt också!! Kanske ska avvakta till bim eller ska jag tolka detta som solklart plus??? Testade även med Apotekets egna och det var också svagt streck både igår em och idag på morgonen..

det e nog positivt då :) har testat negativt i flera dagar och då är det verkligen helt blankt.
  • saijda
    bastamamman1 skrev 2018-02-10 16:09:49 följande:

Ok! Jag samlar mkt vätska innan mens så kan även va att kroppen gör sig av med det och att mens e på G. Fick jättestick i äggledarna förut, därefter stark mensvärk. Tänkte att japp, nu startar det. Åtminstone spottings. Men icke. Inget ännu och värken försvann igen.

Förstår vad du menar! Jag brukar i för sig inte samla på mig vätska innan mens, men märker att jag svettas och fryser om varannat :0

Jag har haft som stickande och brännande känsla i äggstockarna/ledarna. Och känner mig förstoppad och jämt kissnödig. Men också väldigt väldigt trött, sover mer än vad jag brukar. Har exakt som förra gången jag plussade <3

Hade BIM igår, men vågar inte testa mig än. Har tester hemma som jag köpte igår på eftermiddagen men inte tagit något ännu.

När ska du testa dig? :)
  • bastamamman1
    saijda skrev 2018-02-10 16:55:05 följande:

Förstår vad du menar! Jag brukar i för sig inte samla på mig vätska innan mens, men märker att jag svettas och fryser om varannat :0

Jag har haft som stickande och brännande känsla i äggstockarna/ledarna. Och känner mig förstoppad och jämt kissnödig. Men också väldigt väldigt trött, sover mer än vad jag brukar. Har exakt som förra gången jag plussade <3

Hade BIM igår, men vågar inte testa mig än. Har tester hemma som jag köpte igår på eftermiddagen men inte tagit något ännu.

När ska du testa dig? :)

jag har testat 4 dar i rad med rfsus test, utan early detection, och det är tvärnegativt. :/. Bim är typ idag lr imorrn. Nu mår jag lite illa. Funderar på om rfsus test e dåligt?
  • saijda
    bastamamman1 skrev 2018-02-10 17:00:22 följande:

jag har testat 4 dar i rad med rfsus test, utan early detection, och det är tvärnegativt. :/. Bim är typ idag lr imorrn. Nu mår jag lite illa. Funderar på om rfsus test e dåligt?

Aha okej, jag testade mig på BIM+4 förra gången med RFSU testet. Vågade inte innan. Jag skulle vänta några dagar och testa igen :)

Håller tummarna för dig! <3

Jag har RFSU testerna igen men har inte vågat testa, är på BIM+1 idag. Men har brännande stickande känsla i äggstockarna/lederna, mår illa, extremt trött, svullen, förstoppat osv :0

Samma symtom som förra gången.
  • bastamamman1
    saijda skrev 2018-02-10 17:09:31 följande:

Aha okej, jag testade mig på BIM+4 förra gången med RFSU testet. Vågade inte innan. Jag skulle vänta några dagar och testa igen :)

Håller tummarna för dig! <3

Jag har RFSU testerna igen men har inte vågat testa, är på BIM+1 idag. Men har brännande stickande känsla i äggstockarna/lederna, mår illa, extremt trött, svullen, förstoppat osv :0

Samma symtom som förra gången.

låter ju onekligen som att du kan va gravid. Jag e inte förstoppad och är inte tröttare än vanligt tror jag.
  • Grynet89

Hej alla!

Jag hade ÄL för ca en vecka sen vilket känns som en evighet såklart. Somnade precis mitt på dagen och sov i två timmar! Och har som mensvärk som är högst påtaglig trots att d. Tror såklart en massa saker men blir kanske besviken. Bim -6 och inga utslag på vanliga gravtest :(

Kul att det är så många som plussat, grattis!!!

T
  • Grynet89

Hej alla!

Jag hade ÄL för ca en vecka sen vilket känns som en evighet såklart. Somnade precis mitt på dagen och sov i två timmar! Och har som mensvärk som är högst påtaglig trots att d. Tror såklart en massa saker men blir kanske besviken. Bim -6 och inga utslag på vanliga gravtest :(

T
  • Grynet89

Hej alla!

T
Svar på tråden BIM Februari