• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Elsaida
    Lottch3n skrev 2018-02-10 06:36:16 följande:

Testet igår var ett plus!! :)

Tog ett digitalt, kunde inte hålla mig :)

Idag firar sambon och jag 7år tillsammans plus att vår dotter blir 19månader idag. :) Åh jag kan inte fatta det.

Åh jag visste det!! Stort grattis :)
  • Femblirsex14

Testen överst är ifrån igår EM. Då syntes absolut inget.

Test nedanför är ifrån imorse. Här ser jag en svag skugga! Väldigt svagt men ändå där
  • lillmysan
    Femblirsex14 skrev 2018-02-10 09:38:44 följande:

Menade att det översta är ifrån imorse bim -3

Jag ser också..:D
  • LunaLo
    Lottch3n skrev 2018-02-10 06:36:16 följande:

Testet igår var ett plus!! :)

Tog ett digitalt, kunde inte hålla mig :)

Idag firar sambon och jag 7år tillsammans plus att vår dotter blir 19månader idag. :) Åh jag kan inte fatta det.

Åh grattis!! Har följt dig i förra tråden också :) visst plussa du ganska tidigt? Eller hur många dagar efter äl är du på?
  • Femblirsex14
    lillmysan skrev 2018-02-10 09:45:47 följande:

Jag ser också..:D

Åh gör du? Min man ser inte. Rädd att bli besviken då vi haft både mf och ma . Senare ma i nov
  • lillmysan

ÄL+9, Svettningar utan dess like, fryser ena stunden andra stunden jättevarm. Ändå ingen feber. Igår ställde jag mig upp hastigt och det högg till i höger sida, började typ skratta för det var så olustig känsla. Har för övrigt inga andra symtom mer än molandevärk, småstickningar vid västra blygbenet och vaknade med jätteblå ådror på bröstet, inte boobsen utan mer där det är platt och ut mot armen, ser jätteroligt ut. Trodde jag råkat måla mig med något tuschpenna först men det har jag ju inte :O haha!!

• Zandylina

BIM+6 här fortfarande negativa test provat dem flesta nu, vete sjutton vad som är fel. Allmänt illamående lätt öm i brösten ej mkt dock och uppsvälld,lätt molvärk men knappt kännbar springer på toa oftare än vanligt. mår bara skumt.
    Börjar fundera på vad som kan va fel om nu alla tester visar negativt, men alla symtom påvisar graviditet,
    Pratade med en BM i onsdags hon sa att jag kanske hade låga hormoner å kunde plussa sent, för enligt henne lät det som graviditet, men ju längre tiden går å inget visar börjar jag bli tveksam.
    Finns det möjlighet att man kan plussa typ jättesent eller så?
    Eller nån som vet vad det annars kan bero på, mår ej bra över allt detta liksom. :/

• lillmysan
    Femblirsex14 skrev 2018-02-10 10:06:51 följande:

Åh gör du? Min man ser inte. Rädd att bli besviken då vi haft både mf och ma . Senare ma i nov

Jag ser absolut inget på den undre vilden men den övre behöver jag inte anstränga mig för stt se :)
  • Memlan
    lillmysan skrev 2018-02-10 09:26:00 följande:

Vad menar du med köpt ett blodprov?

Gå in på Werlabs.se

Där kan man köpa olika blodprover, allt från stora hälsokontroller till HCG prov :)

Sedan går man in och kollar vilka privata kliniker de samarbetar med och så bokar man enkelt en tid och får svar samma dag eller dagen efter på provet plus kommentar från läkare utan att behöva träffa läkare innan osv :)

Kliniken man går till skickar alltså provsvaren till werlabs och då kikar en läkare på det, sedan får man sms när provsvaren är klara och kan då logga in på sin journal på deras sida och se svar och kommentar från läkaren!

Förlåt om det låter rörigt haha!

Gravtest kostar 225:- så himla värt det tycker jag då det mäter från 5ul hcg eller vad det heter ??
Svar på tråden BIM Februari