• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Fiiaaa
    Padda skrev 2018-02-09 17:32:06 följande:

ÅÅÅÅÅÅH!!! Kan inte mensen bara sätta igång så jag går det här överstökat??? Är så less på mensvärk och rosa flytningar nu. Brukar få mens bara timmar efter floden första blodiga flytningen men det är ju över 24h sen de kom nu och ändå har jag mensvärk. Säkert missfallet i julas som fortfarande fuckar upp kroppen på något sätt >.

Precis så hade jag en gång när det visade sig att jag var gravid. Tog ett test när mensen höll på sådär i över ett dygn. Solklart plus ;)
  • Fiiaaa

Gjorde precis ett cb som var så blankt det bara kan bli. Så får nog räkna ut mej för den jär månaden tyvärr. Bättre lycka nästa gång. Känns ändå ganska skönt att veta.

• Padda
    Fiiaaa skrev 2018-02-09 18:06:21 följande:

Precis så hade jag en gång när det visade sig att jag var gravid. Tog ett test när mensen höll på sådär i över ett dygn. Solklart plus ;)

Ok. Tog ett test igår morse som var blankt men får väll försöka igen imorgon bitti om mensen inte kommit då. Har inga större förhoppningar men man vet ju aldrig. Avskyr den här ovissheten....

Tack för den peppande kommentaren <3
  • PowerL

Äl+3 och fick en rosa flytning idag. Sen inget mer. Nidblödning så tidigt? Är det möjligt?

• valere
    PowerL skrev 2018-02-09 19:38:47 följande:

Äl+3 och fick en rosa flytning idag. Sen inget mer. Nidblödning så tidigt? Är det möjligt?

Läste idag att man tydligen ska kunna få någon liten blödning i samband med ÄL också... Obestämd
  • PowerL
    valere skrev 2018-02-09 20:36:11 följande:

Läste idag att man tydligen ska kunna få någon liten blödning i samband med ÄL också... 

• PowerL

[quote=78452288][quote-nick]PowerL skrev 2018-02-09 20:38:53 följande:[/quote-nick][/quote]

Har inte äl nu. Rätt säker på att den var i tisdags

• Blåstjärna

Då hoppar jag vidare till mars-tråden... Stort lycka till ni som är kvar, håller tummarna för er!

• bastamamman1
    saijda skrev 2018-02-09 08:36:25 följande:

Åh denna period är stressande och nervöst :0

Min mens är beräknad till idag, men inga som helst tecken, tempen ligger som förra gången och exakt likadana symtom som förra gången jag plussade. Men är ändå orolig :(

Hoppas vi får vårt pluss <3

Har du barn sedan innan eller är det första?

Ingen mens här heller :). Bara stora bröst och varvat brännande/ stickande/ molande känslor i magen, men ibland känns det ingenting. Jag vet ju inte hur det ska kännas, men lite annorlunda än vanlig pms känns det allt. Hörde just att man ibland måste vänta ytterligare en vecka eller två efter BIM innan man plussar. Hoppas!! :)
  • Annaalexandra95

Känns ungefär som timmarna innan mens.. Äl+3. Är irriterad på allt och fräser åt sambon. Vill bara gråta. Någon mer som haft det så? Kom nu under kvällen och det kan ju omöjligt ha med graviditet att göra såhär tidigt men kan det hänga ihop med äl? Annars får jag väl acceptera att jag är en häxa bara haha!

Svar på tråden BIM Februari