• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Glädje

Åååh så dum jag är, tog ett test i eftermiddags på ÄL+12 och det va ju neg.. eller ja man ser ett yyyber svagt streck men det är ju rätt vanligt med svaga spök på cb så vågar inte ens hoppas på nåt.

Inga symtom alls, orkar knappt vänta tills måndag. Det är 3 dagar dit men känns som tre år!!

• saijda
    bastamamman1 skrev 2018-02-09 21:58:16 följande:

Förstår din oro. Håller tummarna! :)

Tack <3 håller tummarna för dig med :)
  • bastamamman1
    saijda skrev 2018-02-10 01:43:33 följande:

Tack <3 håller tummarna för dig med :)

Fortfarande inget, och nu inte heller nån mensvärk. Har svettats jättemycket i natt, vaknade dyblöt. Kan det betyda något?
  • Lottch3n

Testet igår var ett plus!! :)

Tog ett digitalt, kunde inte hålla mig :)

Idag firar sambon och jag 7år tillsammans plus att vår dotter blir 19månader idag. :) Åh jag kan inte fatta det.

• lillmysan
    Lottch3n skrev 2018-02-10 06:36:16 följande:

Idag firar sambon och jag 7år tillsammans plus att vår dotter blir 19månader idag. :) Åh jag kan inte fatta det.

Grattis!! :D
  • Anonym (Äntligen syskondags)

Dag 36 nu och ännu har inte mensen kommit; jag känner mig så trött, mer illamående sen i torsdags, värk i magen. Jag känner att jag börjar hoppas att det är något där , men samtidigt vet jag att det är dumt då jag tidigare haft menscykler som är längre än så här, så är beredd på att bli besviken inom 10 dagar.

Jag känner mig dum som tror att det kan ha tagit sig på första försöket trots jätte oregelbunden mens.

Lottch3n skrev 2018-02-10 06:36:16 följande:

Grattis, vad roligt att du fick ett fint pluss just idag, när ni har årsdag och allt. Hade ni försökt länge?
  • bastamamman1
    Anonym (Äntligen syskondags) skrev 2018-02-10 07:36:15 följande:

Dag 36 nu och ännu har inte mensen kommit; jag känner mig så trött, mer illamående sen i torsdags, värk i magen. Jag känner att jag börjar hoppas att det är något där , men samtidigt vet jag att det är dumt då jag tidigare haft menscykler som är längre än så här, så är beredd på att bli besviken inom 10 dagar.

Jag känner mig dum som tror att det kan ha tagit sig på första försöket trots jätte oregelbunden mens.

spännande! har du testat?
  • bastamamman1

jag kör rfsu's graviditetstest, som inte har 'early detection'. BIM är typ nu, ev igår, ev imorrn, och gravtestet är blankt som en flintis hjässa :D. Nån som har nån erfarenhet av dessa tester från RFSU? Borde jag byta till nåt annat?

bastamamman1 skrev 2018-02-10 07:38:12 följande:

spännande! har du testat?

Nä, jag har inte gjort det än men funderar på att göra det nästa vecka om inte mensen dykt upp innan dess. Jag tycker att det är svårt att veta när man ska testa då jag inte hade någon större koll på när äl skett, kan ju vara efter bim men många dagar förre också.

När har du BIM? Ska du testa snart?
Svar på tråden BIM Februari