• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Dytches

14 dagar sen ovitrelle och BIM-2. Kan det verkligen stämma? :o är så glad men samtidigt vågar jag inte hoppas för mycket
  • stragge

Hmm en fundering tjejer.. Har idag känt att det sticker och svider lite inuti musen alltså längs med slidväggen och upp mot livmoderhalsen typ, nån annan som känt så? Har inte haft ägglossning enligt min tempkurva men aldrig känt nåt stickande så innan

• Jennyjenka

Blir tokig, min tapp har varit precis som det står att den ska kännas vid graviditet. I en vecka minst. Inte ändrat läge, mjukhet och lite hård.. Samt stängd och långt upp. Jag har tagit massa gravtest utan resultat. Tycker det är konstigt att den känts lika hela tiden under över en vecka tid. Finns det fler orsaker till att tappen känns så. Jag har känt efter flera gånger om dagen i en månad minst. Och varit olika lägen och känts annorlunda hela tiden fram till början av februari. Vad ska jag göra??

• whisla

Hej!

Hänger på här, har BIM på söndag 18/2. Är så sugen på att få ett plus.

Grattis alla ni som redan plussat!

• saijda
    Dytches skrev 2018-02-12 12:42:49 följande:

14 dagar sen ovitrelle och BIM-2. Kan det verkligen stämma? :o är så glad men samtidigt vågar jag inte hoppas för mycket

Åh grattis grattis! <3

Själv har jag inte vågat testa ännu, BIM+3 :(
  • maria1992

Idag sjönk tempen och mensen kom precis! Hoppas över till BIM Mars. 

Lycka till och grattis till alla!

• Dytches
    saijda skrev 2018-02-12 13:29:42 följande:
    Åh grattis grattis! <3

Själv har jag inte vågat testa ännu, BIM+3 :(

Tack! har försökt i ett år och äntligen händer det något.

Oj hur kan du hålla dig? :O testa! <3

• Jahajaa

Hjälp!

Och så var man REDAN skengravid Skäms är bara på ÄL+3 eller max ÄL+5, är lite osäker kring datumet,. så jag vet att det är för tidigt för att känna något,.

Med risk för att bli lite väl intim, men idag när vi hade lite mys, så fick jag orgasm, och efter den fick jag sån fruktansvärd molvärk, typ mensvärk och blev illamående och kallsvettig.. höll i sig ca 5 min, sen ingenting.. aldrig varit med om något liknande.. någon som har fått samma någon gång??

• saijda
    Dytches skrev 2018-02-12 14:39:12 följande:

Tack! har försökt i ett år och äntligen händer det något.

Oj hur kan du hålla dig? :O testa! <3

Åh grattis ännu en gång! :D

Jag har ingen aning, är rädd för missfall igen :(

Plussade förra gången på BIM+4 :0

Kan jag testa mig idag eller ska vänta tills imorgon bitti?
  • stragge
    saijda skrev 2018-02-12 14:55:44 följande:

Åh grattis ännu en gång! :D

Jag har ingen aning, är rädd för missfall igen :(

Plussade förra gången på BIM+4 :0

Kan jag testa mig idag eller ska vänta tills imorgon bitti?

Testa jag blir ju så nyfiken själv :D