Annaalexandra95 skrev 2018-02-13 08:17:13 följande:
Ungefär som mig! Brukar också ha en cykel på 30-35 dagar men har aldrig haft koll på ÄL förut. Skrev upp att jag trodde att jag hade ÄL flytningar 11 dagar innan sista mensen så det var ju en ganska kort lutealfas isåfall :) Två bebisar vore ju underbart! Min sambos syster har tvillingar och herregud vad smidigt det är. Dom har roat sig själva ganska bra sen 1.5 års ålder! Ditt test är ju jättetydligt! Ingen tvekan där :)
Tror tyvärr inte att det blir något plus här.. Har bara en tråkig känsla den här månaden :(
Ja två hade varit helt underbart på sitt sätt, samtidigt är det ju en del risker med tvillingar och jag är ju väldigt orolig för kommande graviditet med tanke på min bakgrund. Vi har tvillingar i släkten också, min mormor var tvilling, mina morbröder, min sambos pappa och sambons kusiner, så de känns ändå inte helt omöjligt att det kan vara så.. *svettas lite*. ;)
Va tråkigt att du har den känslan, hoppas ändå att du har fel. Detta var faktiskt första gången jag känt ordentligt med symptom innan pluss. Och då är detta min sjätte graviditet. Minns att jag med pojkarna hade ont i ryggen ganska tidigt men började må illa först några veckor senare. Denna gången har jag ordentligt ont i ryggen, rikliga flytningar, molvärk, stickningar och ömma bröst. Misstänker att jag kan ha fått en nidblödning på äl+4 då jag fick som en rosa flytning när jag var på toa. Denna höll i sig något dygn å sen börja jag känna symptom. Nu hoppas jag lille fröet stannar. :)