• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Deni81

Där kom mensvärken. Nattetid. BIM idag tisdag. Mens på utsatt tid som vanligt. Bara grinar... kommer inte få något barn detta år heller, vi kan inte försöka förrän i april nästa gång. Hoppas vi kan få barn innan nästa års födelsedag (38 år) bara. För nu börjar jag känna mig gammal.

Lycka till och grattis alla plussare!

• Glädje

Morgon på bim.

Vet inte alls nu...

Får nog vänta ett par dagar..såg nåt svagt direkt som bleknade en del efter 5 min...

• lillmysan

ÄL+12 och fick imorse rosa-glansigt på pappret..har aldrig hänt. Mensen är beräknad tills på söndag enligt nc, men kan vara torsdag också. Är sjuk så litar inte riktigt på tempen heller då jag legat o frossat hela natten o tempade 35.90 vid 04-tiden. Har aldrig så låg temp..bara att vänta o se, men magkänslan säger en för tidig mens

• stragge
    Deni81 skrev 2018-02-13 01:18:04 följande:

Där kom mensvärken. Nattetid. BIM idag tisdag. Mens på utsatt tid som vanligt. Bara grinar... kommer inte få något barn detta år heller, vi kan inte försöka förrän i april nästa gång. Hoppas vi kan få barn innan nästa års födelsedag (38 år) bara. För nu börjar jag känna mig gammal.

Lycka till och grattis alla plussare!

Åh vad tråkigt :/ vi får hoppas att nästa månad är din plusmånad <3
  • Tussan94
    Meej skrev 2018-02-12 09:52:40 följande:

Enligt NC är medel för alla användare mellan ÄL och BIM 17 dagar, och det är du ju snart uppe i! Lycka till!

Tyvärr var det ett väldigt negativt test :( Men men, bara att vänta på mensen.. Hoppas att den dyker upp snart...
  • Vegas

Jag plussade idag på BIM!! Jag är överlycklig och chockad. Trodde nämligen inte att det skulle gå vägen den här månaden för att jag fick influensan efter äl. Kan nästan inte tro det? :) Har inga symptom förutom lite ömma bröstvårtor.

• MammaTillAdrian

Jag plussade igen igår! Inga tvivel alls. Visade det för sambon som tittade två sek och sa ja, det där är positivt. Han brukar annars aldrig se något. Det sjuka är att igår var äl+7 och jag hade så starka symptom att jag verkligen var säker på att nu är jag gravid. Tog ett cb early som visar svagt, men tydligt positivt. Imorse på äl+8 tog jag ett vanligt CB plus som också var positivt. Tydligare än gårdagens early-test. Ska dock tilläggas att jag har fått mf både i december och januari. Då plussade jag först runt BIM - 3 eller 2 och sen började missfallen bara några dagar efter. Har heller inte haft såhär tydliga symtom de andra gångerna.

Men är det inte extremt tidigt att plussa på äl+7?

• Mudcakemonster
    Vegas skrev 2018-02-13 06:57:23 följande:

Jag plussade idag på BIM!! Jag är överlycklig och chockad. Trodde nämligen inte att det skulle gå vägen den här månaden för att jag fick influensan efter äl. Kan nästan inte tro det? :) Har inga symptom förutom lite ömma bröstvårtor.

Grattis!!! Vad roligt!! Vilka dagar mös ni? :)
  • nufårvise
    Glädje skrev 2018-02-13 06:18:14 följande:

Morgon på bim.

Vet inte alls nu...

Får nog vänta ett par dagar..såg nåt svagt direkt som bleknade en del efter 5 min...

Men jag ser något där!
  • nufårvise
    Vegas skrev 2018-02-13 06:57:23 följande:

Grattis!!