• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Meej
    isali skrev 2018-02-15 06:22:28 följande:

BIM -4 eller -5. Det första tror jag. Samma dag som jag plussade med sonen! Syns mer irl. Men vad tror ni?

Ser positivt ut! Grattis!
  • lyckligast80

Testade igår kväll på BIM -7, tok negativt! Och idag vid 06 på BIM -6, också tok negativt. : (

Kan det ändras tro? Kanske inte hunnit komma upp i några höga HCG nivåer än... åååå vad jag hoppas att det bara är för tidigt testat.

• Emilix
    Jefare1 skrev 2018-02-15 07:20:23 följande:

Stort grattis!!

Tack så jättemycket <3 Känns helt galet :)
  • Airmos
    lyckligast80 skrev 2018-02-15 07:39:23 följande:

Testade igår kväll på BIM -7, tok negativt! Och idag vid 06 på BIM -6, också tok negativt. : (

Kan det ändras tro? Kanske inte hunnit komma upp i några höga HCG nivåer än... åååå vad jag hoppas att det bara är för tidigt testat.

Jo men det är nog för tidigt. Vänta ett par dagar! Det finns fortfarande möjlighet att du är gravid! Jag är på BIM -6 idag och har inte testat än för det är för tidigt. Väntar nog ett par dagar till.

Håller tummarna för oss!!
  • lyckligast80
    Airmos skrev 2018-02-15 08:00:32 följande:

Jo men det är nog för tidigt. Vänta ett par dagar! Det finns fortfarande möjlighet att du är gravid! Jag är på BIM -6 idag och har inte testat än för det är för tidigt. Väntar nog ett par dagar till.

Håller tummarna för oss!!

Jag brukar ALDRIG testa före BIM, så fattar inte varför jag skulle göra det nu när jag vet att jag blir så jäkla besviken! Och jag vet att det är tidigt.

Men tack för pepp! Och ja nu väntar jag med att testa!
  • nufårvise

Grattis till alla fina plus!

Jag fick mens igår som jag anade. Håller tummarna för alla som går och hoppas på det där fina strecket. :)

• Glädje

Positivt på RFSU idag igen :) BIM+2

Vågar knappt bli Glad!

Tänkte testa med ett digitalt nästa vecka bara för att bekräfta, har inga symtom förutom att vara pms-tjurig å ha ökade flytningar :P

Vad gör man nu liksom!?? :)

• Anonym (....)
    Glädje skrev 2018-02-15 12:55:23 följande:

Positivt på RFSU idag igen :) BIM+2

Vågar knappt bli Glad!

Tänkte testa med ett digitalt nästa vecka bara för att bekräfta, har inga symtom förutom att vara pms-tjurig å ha ökade flytningar :P

Vad gör man nu liksom!?? :)

Ring till mvc! Antingen nu eller i nästa vecka :)
  • Deni81
    Nardil skrev 2018-02-14 13:55:07 följande:

Det låter lovande att mensen inte dykt upp! Jag har alltid haft mensvärk när jag varit gravid, sådär så att jag trott att mensen skulle komma närsomhelst.

Jag har molvärk, väldigt ömma bröst, uppblåst mage och lite illamående sedan ett par dagar. Alla symtom som lika gärna kan vara PMS. Jag kommer att testa imorgon med med ett digitalt testa tidigt från cb. (Vet inte omde är bra alls dock) Åker nämligen till London imorgon em, så jag vill testa innan. Fast annars hade jag väntat! Men är du på bim+1 så kanske du ska testa igen? Håller tummarna!!

Hur går det för dig?! Spännande!

BIM+2 nu (om inte BIM är flyttad) och ingen mens i sikte. Fortfarande ömma bröst. Får lite genomskinliga äggviteflytningar när jag gör nr 2. Har ingen mensvärk just idag. Jag köpte ett test men vågar inte testa än, ifall det bara är blankt. Tänkte vänta tills lördag för då ska jag ut med några kollegor..
  • Memlan

Okej, har inte uppdaterat på några dagar för att hålla mig tillbaka lite och inte tänka för mycket.

Trodde jag fick svagt positivt på BIM-6 men på BIM-4 så fick jag ?inte gravid? på digitala.

Jag har haft mensvärk och ont i ryggen i ca 4 dagar nu, mått smått illa till och från.

Brösten är fortfarande spända, svullna och gör ont i dom enda sen ÄL+5-6.

Idag fick jag dock något annorlunda. När jag torka mig så fick jag vita flytningar som trådar sig. Aldrig sett detta tidigare? Är på BIM-3 idag och ÄL+12

Enda gången jag har trådiga flytningar är vid ägglossning och då är dom genomskinliga. Dessa va liksom vita och trådiga och jag har ju inte ägglossning nu??