• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • YaseminL
    LindaAB skrev 2018-02-14 09:56:43 följande:

Testade mig imorse. Negativt. Idag är min mens 7 dagar sen. Tror jag är skengravid så måste försöka släppa tanken och stressen kring att bli gravid så att mensen kan komma så nya tag mot ett plus <3

Hur går det för er ? Ser att en del plusat!! Grattis <3

Du kan ju vara låghormonare <3 så släpp inte tanken än men stressa inte heller. Kram
  • LindaAB
    YaseminL skrev 2018-02-14 09:58:01 följande:

Du kan ju vara låghormonare <3 så släpp inte tanken än men stressa inte heller. Kram

Tack för pepp !! Funderar på om jag ska köpa ett könsligare test men kanske inte ändå. Besvikelsen varje dag är så jobbig :( kramar !
  • Katthund123

Hej, jag hoppar in här :)

ÄL+6 idag, testade med babyplan ägglosstest (ÄL 24dagar efter senaste mensens första dag) osäker på BIM då senaste mensen varade i 2.5 vecka pga kroppen ?stötte ut? min kopparspiral :D Vet inte om det är mens på g redan eller om det är något Frö som spökar redan.. har till och från ont i bröstvårtorna, mår lite illa vid olika tillfällen, och har en konstig känsla i livmodern (lite som mensvärk men ändå inte haha), trött som bara den och är på kasst humör :(

Har redan testat med tidiga tester (ivrig Hahaha) men de visar helt blankt, men det är ju/väl förtidigt att plussa redan på ÄL+6.. ååh vad tiden går långsamt!!

Grattis till er som plussat!! Och glad alla hjärtas-dag <3

• Deni81
    Nardil skrev 2018-02-14 08:36:53 följande:

Taget på morgonen idag, äl+10 eller möjligen 9. Vad tror ni?

Ville testa idag på BIM-4/5 för att det är min och mannens 12-årsdag, men nu blev det ju lite konstigt ändå haha. Ser något, men är rädd för spök!

Exakt så där såg mitt ut 4 dagar innan BIM. Är på BIM+1 nu och vet inte om mensen är på väg. Känner av mensvärk men brösten ömmar fortfarande så det stämmer inte riktigt...

Hoppas det inte är spök för oss båda!
  • Anonym (Frau)

Testade inatt när jag inte kunde sova! Tycker testen ser jättekonstigt ut! Konstigt också att båda testen uppförde sig lika konstigt!!! Någon med erfarenhet?? Det var nästan som ett glänsande på stickan där strecket är och sen ett smalt streck i mitten bara. På bilderna ser ni att det är ljust på sidorna om det smala strecket!

• Emilix

Har BIM idag, 14 dagar efter positivt äl test. Testet i morse såg ut så här, tycker jag ser ett svagt streck?

Men borde det inte vara starkare om jag har bim idag?

• saijda
    Emilix skrev 2018-02-14 11:19:54 följande:

Har BIM idag, 14 dagar efter positivt äl test. Testet i morse såg ut så här, tycker jag ser ett svagt streck?

Men borde det inte vara starkare om jag har bim idag?

Jag tycker att jag ser ett svagt pluss där. Pröva med ett digitalt typ imorgon eller i övermorgon :) förra gången jag plussade så var det först på BIM+4. Så det måste inte vara starkt på BIM <3
  • Emilix
    saijda skrev 2018-02-14 11:32:29 följande:

Jag tycker att jag ser ett svagt pluss där. Pröva med ett digitalt typ imorgon eller i övermorgon :) förra gången jag plussade så var det först på BIM+4. Så det måste inte vara starkt på BIM <3

Ja okej, då håller jag hoppet uppe ett tag till då :) Ska testa med ett digitalt på Fredag tänkte jag :)
  • Zandylina

Grattis till alla som plussat!

Sitter här nu själv på BIM+10 fortfarande negativa test så börjar tro det nåt skumt med mig, dock idag har jag börjat få ont i livmodern runt äggstockarna känns som nån töjer ut alltihopa och halsbränna lätt illamående så börjar undre om jag snart ska ha ägglossning igen Även fast ej haft nån mens?
    Enligt appen ska jag ha ägglossning på tis-onsdag nästa vecka om jag hade haft min mens som vanligt. Under förra veckan var flytningarna vattniga och lite vita sen numera har dem blivit klibbiga å lite gul/biege aktiga med trådar...
    Jag fattar nada vad min kropp håller på med antingen e jag låghormonare big time eller så valde mensen att hoppa trots jag hade ägglossning... Frustrerad massor.
    Pratat med Mödravården å dem ville jag skulle avvakta ytterligare 1-2veckor å se vad som händer. *suck*

Så får väl se vad som händer!

• saijda
    Emilix skrev 2018-02-14 12:30:04 följande:

Ja okej, då håller jag hoppet uppe ett tag till då :) Ska testa med ett digitalt på Fredag tänkte jag :)

Gör det! Håller tummarna för dig :) ska också testa ett digitalt, måste bara beställa det <3