• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Esme08

Grattis till alla nya + !

Oklart om jag har bim imorgon men är väl bara vänta o se... kommer inte ihåg att jag hade sån här pms innan tidigare iaf.. (innan spiralen) sååå gasig i magen stickningar i livmodern och strålar ut i svanken o ner mot rumpan.. spända ömma bröst.. då jag är rätt tunnhudad vågar jag inte svara på om blodådrorna blivit tydligare o fler.. trött.. svullen

• Anonym (Frau)

Ni som har plussat i tråden, hur har era flytningar varit sen ÄL?

• FruBjörk
    sofiaaa91 skrev 2018-02-14 18:01:57 följande:

Nu fick jag också de på svart och vitt ;D

Grattis!
  • Katthund123
    hallonnpaj skrev 2018-02-06 08:35:20 följande:

Bim+2 och fortfarande ingen mens. Har haft molande värk som kommit och gått.. dock vet jag inte om jag ser något på testet. Vad tycker ni?

Hur gick det för dig??? :)
  • Emilix

Okej nu tror jag på att jag är gravid, känns som att det här strecket är för starkt för att vara nått annat :)

Taget nu på morronen 15 dagar efter äl.

Blir ändå ett digitalt i morron för att vara 100 % säker.

Känns helt sjukt att det funkade på första försöket med äl stickor efter att ha försökt sen sommaren 2014 :')

• isali

BIM -4 eller -5. Det första tror jag. Samma dag som jag plussade med sonen! Syns mer irl. Men vad tror ni?

• Gabriela11
    Emilix skrev 2018-02-15 06:06:09 följande:

Okej nu tror jag på att jag är gravid, känns som att det här strecket är för starkt för att vara nått annat :)

Känns helt sjukt att det funkade på första försöket med äl stickor efter att ha försökt sen sommaren 2014 :')

Det är du!! Grattis <3
  • Emilix
    Gabriela11 skrev 2018-02-15 06:23:35 följande:

Det är du!! Grattis <3

Tack så jättemycket <3
  • Jefare1
    Emilix skrev 2018-02-15 06:06:09 följande:

Stort grattis!!