• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • FruBjörk
    Lottch3n skrev 2018-02-14 16:42:56 följande:

Grattis till alla nya plus!!<3

Vad tror ni om denna ökning på test? Är den okej? Är Såå nojig hela tiden :(

Det ser ju jätte fint ut! Grattis! <3
  • sofiaaa91
    sofiaaa91 skrev 2018-02-14 18:01:57 följande:

Nu fick jag också de på svart och vitt ;D

ÄL+10 eftermiddags urin

(Glömde skriva de)
  • saijda
    Emilix skrev 2018-02-14 13:49:25 följande:

Jag är på apoteket och ska köpa ett nu :) Men om det visar negativt på Fredag då är det ingen idé att fortsätta testa eller? Bara att vänta på mensen då?

Håller tummarna för dig med :)

Åh håller tummarna för dig! :) kommer inte mensen så kan du avvakta några dagar och sen testa igen :)

Runt varje 48-72h så ökar hcg hormonet så man vet aldrig. Sedan finns det dem som aldrig får ett pluss fastän de är gravida :0

Tack! Jag hade tänkt testa i tidigast helgen igen <3
  • saijda
    sofiaaa91 skrev 2018-02-14 18:01:57 följande:

Nu fick jag också de på svart och vitt ;D

Åh grattis grattis!!! <3
  • Glädje

Fick ett negativt på clearblue digital i morse på BIM (ev BIM +1) Fick nu detta på RFSU's vanliga (från 25miu/hcg) med eftermiddagsurin.

Vågar man hoppas??!

• Katthund123
    PowerL skrev 2018-02-14 16:35:00 följande:

Känns som att det typ brinner i livmodern på mig emellanåt. Och typ drar i äggstockarna. Äl+8 (tror jag). Annars känner jag ingenting. Beställt hem tidiga tester. Tänkte ta ett idag när jag kommer hem. Men det är kanske dumt att ta det på kvällen... och det kanske är för tidigt.

Skilljer bara två dagar på oss (ÄL+6), och jag får negativt när jag testar och jag har testat de tre senaste morgnarna.. men jag hoppas på ett positivt til helgen ev tidigt nästa vecka...

Håller tummarna för dig!!!
  • Femblirsex14
    Glädje skrev 2018-02-14 18:14:55 följande:

Fick ett negativt på clearblue digital i morse på BIM (ev BIM +1) Fick nu detta på RFSU's vanliga (från 25miu/hcg) med eftermiddagsurin.

Vågar man hoppas??!

Ser ju positivt ut! Men mystiskt att det andra visade neg!
  • valere
    PowerL skrev 2018-02-14 16:35:00 följande:

Känns som att det typ brinner i livmodern på mig emellanåt. Och typ drar i äggstockarna. Äl+8 (tror jag). Annars känner jag ingenting. Beställt hem tidiga tester. Tänkte ta ett idag när jag kommer hem. Men det är kanske dumt att ta det på kvällen... och det kanske är för tidigt.

Innan BIM rekommenderas morgonurin. Jag tror också att jag är på ÄL+8 men testade negativt i morse. Men egentligen är ju det för tidigt att testa på också. Är nog bäst att du väntar tills imorgon i alla fall.
  • PowerL

Oj jag har varit helt ute och cyklat. Fick nääääästan positivt på ältest idag. Negativt gravtestet. Så antar att jag snart har äl och bim blir då i mars. Hoppar över i marstråden. Lycka till alla