• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Plantlady
    cassandra92 skrev 2018-02-15 22:09:54 följande:

Ännu en korkad fråga kanske... Men vad innebär luteal fas?

Perieonden mellan ägglossning och mens kallas lutealfas, finns inga korkade frågor!
  • Annaalexandra95

Jag ser något svagt på testet från imorse men förmodligen så inbillar jag mig bara.. För svagt för att synas på kort om man inte ändrar kontrasten, BIM-5 och ÄL+9 :)

• Annaalexandra95

Här kommer bilden. Syns som sagt inte på bild om man inte redigerar så det är väldigt, väldigt svagt. Men man blir ju lite hoppfull så det är ju kul ändå :)
  • sycamore

Hoppar in här ?? Har BIM nån gång 19-22 feb. Cykeln är mellan 23-26 dagar så är osäker. Brukar va kortare varannan månad ????

Iaf så hade jag en blödning igår morse och fick typ panik för att mensen skulle va tidig men sen har det inte kommit mer. Har dock molvärk i magen. Nåt mer onormalt är att mina bröst ännu inte är varken ömma eller svullna. Det kanske kommer snart om cykeln är 26 dagar men hoppas ju på att det är grav.tecken ????

• Memlan

Igår fick jag jätte stark mensvärk på ÄL+12 BIM-3

Blev ljusrosa på pappret när jag torka mig senare på kvällen så antar att tant röd kom på besök tidigare denna månad :)

Enda positiva är att det blir en månad mindre inför bröllopet i augusti :)

Lycka till ni andra!

• valere
    Annaalexandra95 skrev 2018-02-16 06:59:13 följande:

Här kommer bilden. Syns som sagt inte på bild om man inte redigerar så det är väldigt, väldigt svagt. Men man blir ju lite hoppfull så det är ju kul ändå :)

Jag tycker mig se strecket! Håller tummarna! ????
  • Hjärterus

Grattis till er som har plussat !:D kan inte ni som plussat skriva ut era symtom innan plus igen, möjligt att ni gjort de, men jag är för lat för att blödda igenom alla sidor XD .

Och någon är teknisk , behöver hjälp att lägga till mig själv i listan ovan .. fattar inte hur man gör via telefonen ..haha! Har bim 21/2 !

• Deni81

Fick negativt test imorse, BIM+3. Har gett upp hoppet och slutat med progesteronkrämen. Har läst att den kan skjuta upp mensen om man inte slutar med den någon dag innan BIM. Men samtidigt skriver många att de fortsatt ändå, och även då fått mens ändå.

Det skumma är mina svullna bröst, men kanske kan krämen också ge falska gravsymtom som svullna bröstkörtlar.

Nu ska jag gräva ner mig och må dåligt ett tag. Hoppet kommer väl snart tillbaka.

• Frips

?? BIM-Lista ????

1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA, MortillElla, Baraentilligen, kiwibear 

2/2 Entriss 

3/2 Rebeccccs, Minioni 

4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips, sofiaaaaaa, Zandylina

5/2 Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992 

6/2 Liten2018 

7/2 Eal92, Saresj, epoxi 

8/2 Filli01 

9/2 XAHHA92, bastamannan1, nellis93, emsorken, saijda

10/2 Alexia91, Blåstjärna, Ampjot 

11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81 

12/2 LunaLo, LillaMy08 

13/2 maria1992 

14/2 Lottch3n, Paka 

15/2 Levisen 

16/2 Billieblue, Lucifer91, LifeofBullshit

17/2 Nardil, Grynet89, YaseminL

18/2 Jefare1, lillmysan, cassandra92

19/2 Stragge, Sofiaaa91, norrland91, maalon

20/2 Norrlandsbruden, Pasgetti, mindran 

21/2 valere, annaalexandra95 

22/2 lyckligast80, Airmos, Wicked977 

23/2 Litenoliv92 

24/2 Månsilver

26/2 Mudcakemonster

28/2 EIJ90

? PlusLista (lägg gärna in datum när du fick ditt plus och datum du hade BIM på)

2/2 Frips (bim 4/2)

15/2 Maalon (bim 19/2)

5/2 Gabriela11 ( bim 11/2)

13/2 Vegas (BIM 13/2)