• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Glädje

Hej allihopa! Vill bara dela med mig av mina test ifall fler får svaga plus o undrar :)

På BIM-2 fick jag nåt suuuuper svagt på ett test från apotekets egna. Det var från 25miu men jag såg nåt såå svagt!

På BIM köpte jag ett Lloyds testa tidigt (10miu)och fick ett svagt plus på eftermiddagen,

på BIM+1 kände jag mig säker nog och tog ett clearblue digitalt på morgonen MEN fick "Inte gravid" fy så hemskt å jag blev helt förvirrad. :/

MEN på eftermiddagen samma dag fick jag positivt på RFSU och dagen efter på BIM+2 positivt igen! Och idag på BIM+3 fick jag ett fint plus på clearblue!

Vågar nästan anse mig gravid nu :P

Längst ner är Lloyds 10miu/hcg sen RFSU o clearblue

• lyckligast80
    Glädje skrev 2018-02-16 17:11:34 följande:

Hej allihopa! Vill bara dela med mig av mina test ifall fler får svaga plus o undrar :)

På BIM-2 fick jag nåt suuuuper svagt på ett test från apotekets egna. Det var från 25miu men jag såg nåt såå svagt!

På BIM köpte jag ett Lloyds testa tidigt (10miu)och fick ett svagt plus på eftermiddagen,

på BIM+1 kände jag mig säker nog och tog ett clearblue digitalt på morgonen MEN fick "Inte gravid" fy så hemskt å jag blev helt förvirrad. :/

MEN på eftermiddagen samma dag fick jag positivt på RFSU och dagen efter på BIM+2 positivt igen! Och idag på BIM+3 fick jag ett fint plus på clearblue!

Det är ju sånt här som ger en hopp när man testar negativt innan BIM. Att det fortfarande faktiskt kan bli ett plus. : )

Stort Grattis!!
  • Anonym (Frau)

När ska man räkna mensen egentligen? Brukar inte ha spottings men hade det 2-3 dagar innan riktiga mensen! Någon som vet nått om detta?

• Annaalexandra95

Ikväll syns strecket på testet jag tog imorse tydligare! Vet inte om det är att det torkat eller om det är för att det är bättre ljus nu. Hoppas verkligen att det blivit starkare imorgon! :D

• Femblirsex14
    Glädje skrev 2018-02-16 17:11:34 följande:

Grattis nu är det ju säkert! Har följt dig och känner med dig!
  • Katthund123
    Annaalexandra95 skrev 2018-02-16 19:15:22 följande:

Ikväll syns strecket på testet jag tog imorse tydligare! Vet inte om det är att det torkat eller om det är för att det är bättre ljus nu. Hoppas verkligen att det blivit starkare imorgon! :D

Håller tummarna för dig! :D <3

Själv är jag på ÄL+8 och ser iiiinget aaaaalls på tester, hoppas verkligen att det är för att det är förtidigt för att mäta hcg och att de kommer ett plus i nästa vecka... :?( vet till 110% att vi prickade in ägglossningen... *ledsen*
  • citrongräs
    Anonym (Frau) skrev 2018-02-16 18:24:07 följande:

När ska man räkna mensen egentligen? Brukar inte ha spottings men hade det 2-3 dagar innan riktiga mensen! Någon som vet nått om detta?

Jag bruka räkna mensens fösta dag när den kommer igång ordentligt. Å andra sidan har jag nästan jämt spottings nån dag innan...

Idag är jag på ÄL+4 eller 5. Denna väntan alltsååå....!!
  • FruBjörk
    citrongräs skrev 2018-02-16 20:22:47 följande:

Jag bruka räkna mensens fösta dag när den kommer igång ordentligt. Å andra sidan har jag nästan jämt spottings nån dag innan...

Idag är jag på ÄL+4 eller 5. Denna väntan alltsååå....!!

Jag är också ungefär där. ÄL+5 typ. Jag klarar inte ens försöka analysera symptom längre för jag tycker jag har symptom varje månad men det har inte gett nåt ändå. Åh va tiden går sakta!
  • citrongräs
    FruBjörk skrev 2018-02-16 21:38:40 följande:

Jag är också ungefär där. ÄL+5 typ. Jag klarar inte ens försöka analysera symptom längre för jag tycker jag har symptom varje månad men det har inte gett nåt ändå. Åh va tiden går sakta!

Samma här. Samtidigt kan jag ju inte låta bli att känna efter hur länge har ni försökt? Det här är 10e försöket, andra barnet för oss.
  • FruBjörk
    citrongräs skrev 2018-02-16 21:56:37 följande:

Samma här. Samtidigt kan jag ju inte låta bli att känna efter hur länge har ni försökt? Det här är 10e försöket, andra barnet för oss.

Bara 3e försöket så ska väl inte gnälla än. Har tvillingar på 5 år sen innan. Dock blir det första gör min man.