• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • saijda
    valere skrev 2018-02-17 22:57:29 följande:

Hela veckan har jag funderat över hur jag ska distrahera mig själv från att känna efter i väntan på BIM, och vet ni vad? En brand i lägenheten brevid med evakuering för mig och 3-åriga sonen från balkongen gjorde susen... :( Hade egentligen tänkt testa mig imorgon bitti på BIM -2 eller 3, men eftersom vi blev tvungna att tränga ihop oss i min killes lägenhet (bor inte tillsammans än) med våra två respektive barn i natt kändes det inte som läge att packa ner graviditetstest också. Så får vänta en dag till...

Nämen usch vad hemskt, jag beklagar verkligen :( hoppas allt ordnar sig för dig <3
  • Anonym1891

Här är min tempkurva för den här månaden. Nu på kvällen fick jag som en liten blödning... Är det bara ge upp för den här månaden?
  • Anonym1891

Kan tillägga att jag är på ÄL+9.

• Airmos
    Anonym1891 skrev 2018-02-17 23:29:54 följande:

Kan tillägga att jag är på ÄL+9.

Kan det inte vara en nidblödning?
  • Lisa81molander

Kag har äntligen tatt mig mod att gå med, har läst här månad ut o månad in, hade BIM idag men ägglossningen föll sig enormt sent: så får väl skjuta BIM till 25/2 om jag räknar rätt.

Försökt i 4 år att få ett syskon till våra andra barn? vågar knappt hoppas längre.

Men träffade en dokt den 14/2 som såg att där var gott om ägg och pågående ägglossning just som vi tittade in på äggen, så maken o jag fick köra lite extra, fick utskrivet letrozol för att öka chanserna än mer, så håller timmar o tår att jag kansle plussar denna gång o slipper ta tabl.

• Lisan101
    Charlizee skrev 2018-02-17 17:16:54 följande:

Vad roligt!! Jag vet inte vad som for i mig men tog ett test för en stund sen som såklart var blankare än blankast, såklart blev jag deppig nu efter. Är ju tidigt så får hoppas det är nåt ändå. Tempar du? Jag tempar så hoppas min kurva vill hålla sig hög nu!!

Ja det är tidigt att testa. Testade som en galning förra månaden så jag tänkte vara mer sparsam denna gången. Detta blir isåfall mitt tredje barn, men de är ganska stora nu så känslan är lite som första gången.

Jag har passerat 35.

Jag tempar också och hoppas att kurvan stannar högt.
  • Jahajaa

Negativt test idag, ÄL+9..

Tänker testa varje dag så att jag inte har några test kvar till nästa månad, för det här

beteendet börjar kännas ohälsosamt :p haha :D

Några fler testberoende här i tråden? ;)

• Anonym1891
    Airmos skrev 2018-02-17 23:38:13 följande:

Kan det inte vara en nidblödning?

Får hoppas på det, nu på morgonen så kom det som ljusröd/rosa flygning när jag torkar mig. Men kommer bara när jag är på toaletten.

Om det är en nidblödning hur länge blöder man då och hur tidigt kan man testa med gravtest?
  • Katthund123
    Jahajaa skrev 2018-02-18 10:40:16 följande:

Negativt test idag, ÄL+9..

Tänker testa varje dag så att jag inte har några test kvar till nästa månad, för det här

beteendet börjar kännas ohälsosamt :p haha :D

Några fler testberoende här i tråden? ;)

Kunde varit jag som skrev ditt inlägg haha :?D förutom att jag är på ÄL+10, men fortfarande helt j?vla blankt och jag testar varje dag :(

Håller med dig att det börjar kännas ohälsosamt att hålla på såhär, funderar också på att använda upp mina tester och sen ?skita i allt? :(
  • whisla

Jag var visst lite snabb med att tro att det var kört denna månad. Vi plussade imorse på BIM+1! Kan knappt tro det, vi är så glada båda två.