• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Plantlady

Okej tjejer nu får ni ta och hjälpa mig! Vissst är det positivt?! Tycker mig verkligen se andra streck men ett väldigt svagt sådant! Eller lurar jag mig själv?

• saijda

Godmorgon, idag dök min mens äntligen upp efter missfallet den 11 januari. Så tyvärr får jag hoppa in i mars-tråden. Men lycka till alla <3

Håller tummarna hårt för er! <3

• kna1

[quote=78485360][quote-nick]Plantlady skrev 2018-02-20 05:46:36 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser! :D

• Charlizee
    Mudcakemonster skrev 2018-02-20 00:16:51 följande:

Ändrade lite kontrast. Nej nu har jag stirrat mig blind och ska gå och lägga mig :)

Precis sådär har mina också sett ut senaste dagarna men känns svagare än det första lite svaaaagt rosa jag fick så vågar inte hoppas alls...

Hoppas det är nåt ändå <3
  • Charlizee
    Mudcakemonster skrev 2018-02-20 00:16:51 följande:

Ändrade lite kontrast. Nej nu har jag stirrat mig blind och ska gå och lägga mig :)

Såhär såg mitt test ut igår men jämfört med det dagen innan är det svagare så antar något inte gått vägen

• Mudcakemonster

[quote=78485360][quote-nick]Plantlady skrev 2018-02-20 05:46:36 följande:[/quote-nick][/quote]

Jag ser strecket!! Grattis!!