• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Lucifer91
    Gabriela11 skrev 2018-01-25 14:33:24 följande:

Clear Blue använder jag! Bifogar bild. Den gjörde jag idag :)

Har man ägglossning inom

Ett visst antal timmar när smileyn syns eller hur fungerar dom? :)
  • Blåstjärna

Har lagt till dig mindran. :)

BIM lista:

1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA, MortillElla, Baraentilligen, kiwibear 

2/2 Entriss 

3/2 Rebeccccs, Minioni 

4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips 

5/2 epoxi, Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992 

6/2 Liten2018 

7/2 Eal92, Saresj 

8/2 Filli01

9/2 XAHHA92, nellis93 

10/2 Alexia91, Blåstjärna, Ampjot

11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81 

12/2 LunaLo, LillaMy08 

13/2 maria1992 

14/2 Lottch3n 

15/2 Levisen 

16/2 Billieblue, Lucifer91 

17/2 Nardil, Grynet89 

18/2 Jefare1

19/2 Stragge, Sofiaaa91, norrland91 

20/2 Norrlandsbruden, Pasgetti  mindran

22/2 lyckligast80, Airmos

PLUS lista:

• mindran

Tack Blåstjärna! :)

Lucifer91 skrev 2018-01-25 22:15:32 följande:

Har man ägglossning inom

Ett visst antal timmar när smileyn syns eller hur fungerar dom? :)

Yes, inom 48 timmar har du ägglossning när du ser smileyn :)
  • mindran
    Regnkappa skrev 2018-01-25 21:33:28 följande:

Letrozole har gjort sitt, VUL säger ägglossning idag och testerna var positiva igår. Alla planeter står i en rak linje och jag väntar sådär lite casual på att min kille ska komma hem från aw så att jag lite spontant och utan press ska kunna förföra honom.

Som det har sexats hemma hos oss denna vecka och nu börjar den satans symtomkarusellen. Jag vet att jag klämmer orimligt mycket på mina egna bröst mellan ÄL och BIM, är de inte ömma så lär de väl bli det...

Denna gång SKA JAG INTE ta test före BIM. Vill någon gå in i en pakt med mig? 

Älskar ditt sätt att uttrycka dig på! :) Om det är någon tröst så är du inte ensam, jag är helt hopplös på att överanalysera symptom. (Senaste gången hade jag alla symptom i boken, fick till och med för mig att katten drogs extra mycket till mig och att det då betydde att jag var gravid) Jag ingår gärna en pakt med dig, jag är förutom en överanalyserare, en testmissbrukare av rang. (Jag har dock BIM senare än dig)
  • Entriss

Tänk hur jäkla frustrerande det ska vara att vänta! Har två barn sen tidigare och försöker vara rationell, det kommer när det kommer osv, har ju redan två fantastiska troll här hemma. Men icke!! Imorgon är det en vecka kvar till BIM och jag dööör typ väntdöden...

I skrivande stund får jag huggont i min högra äggstock. Är det ett tecken? Hahaha...

• Baraentilligen
    Regnkappa skrev 2018-01-25 21:33:28 följande:

Letrozole har gjort sitt, VUL säger ägglossning idag och testerna var positiva igår. Alla planeter står i en rak linje och jag väntar sådär lite casual på att min kille ska komma hem från aw så att jag lite spontant och utan press ska kunna förföra honom.

Som det har sexats hemma hos oss denna vecka och nu börjar den satans symtomkarusellen. Jag vet att jag klämmer orimligt mycket på mina egna bröst mellan ÄL och BIM, är de inte ömma så lär de väl bli det...

Denna gång SKA JAG INTE ta test före BIM. Vill någon gå in i en pakt med mig? 

Kommer inte att testa innan bim men är på äl+10 så min mens är beräknaddet att komma lite före din kanske (:
  • epoxi

ÄL blev senare denna månaden så flyttat ner BIM

BIM lista:

1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA, MortillElla, Baraentilligen, kiwibear

2/2 Entriss

3/2 Rebeccccs, Minioni

4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips

5/2 Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992

6/2 Liten2018

7/2 Eal92, Saresj, epoxi

8/2 Filli01

9/2 XAHHA92, nellis93

10/2 Alexia91, Blåstjärna, Ampjot

11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81

12/2 LunaLo, LillaMy08

13/2 maria1992

14/2 Lottch3n

15/2 Levisen

16/2 Billieblue, Lucifer91

17/2 Nardil, Grynet89

18/2 Jefare1

19/2 Stragge, Sofiaaa91, norrland91

20/2 Norrlandsbruden, Pasgetti mindran

22/2 lyckligast80, Airmos

PLUS lista:

• Anonym (Äntligen syskondags)

Nu har jag haft molvärk av och till sen slutet av förra veckan och lite lätt illamående ibland. Vissa dagar har jag t.om känt värk i brösten och idag fick jag en kväljningskänsla av att byta dotterns bajsblöja som jag väldigt sällan får annars.

Ska jag tolka detta som ett tecken på graviditet eller ÄL tro? ????

• Lucifer91
    mindran skrev 2018-01-25 22:36:13 följande:

Tack Blåstjärna! :)

Yes, inom 48 timmar har du ägglossning när du ser smileyn :)

Tack :) säg att jag får smiley på en måndag.. ska jag ta ett test på tisdag också för att se vad de visar också eller? :)
Svar på tråden BIM Februari