• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • kiwibear
    Regnbågsmorsan skrev 2018-01-26 06:36:37 följande:

Äl idag, så ska dra till Danmark. Håll tummarna att det går vägen denna gången.

Håller alla tummar och tår!
  • Meej

Nu hoppar jag också över till den här tråden!

BIM lista:

1/2 Lsr, Charliegris, Lebbmusen, MammaKA, MortillElla, Baraentilligen, kiwibear

2/2 Entriss

3/2 Rebeccccs, Minioni

4/2 hallonnpaj, DaniellaCall, Jeex, Josiesh, Bean95, Frips

5/2 Regnkappa, Neptun, Erna90, Nathalie1992

6/2 Liten2018

7/2 Eal92, Saresj, epoxi

8/2 Filli01

9/2 XAHHA92, nellis93

10/2 Alexia91, Blåstjärna, Ampjot

11/2 Gabriela11, Tiiffany, Alma, mycat81

12/2 LunaLo, LillaMy08

13/2 maria1992

14/2 Lottch3n

15/2 Levisen

16/2 Billieblue, Lucifer91

17/2 Nardil, Grynet89

18/2 Jefare1

19/2 Stragge, Sofiaaa91, norrland91

20/2 Norrlandsbruden, Pasgetti mindran

22/2 lyckligast80, Airmos

27/2 Meej

PLUS lista:

• Regnkappa
    Baraentilligen skrev 2018-01-26 05:59:45 följande:
    Kommer inte att testa innan bim men är på äl+10 så min mens är beräknaddet att komma lite före din kanske (:
    Å men då är det snart dags att testa ändå ju, så spännande!
    VI fick inte till det igår men har kört varannan dag sen mensen tog slut och så pallar vi inte på själva äl-dagen, så typiskt att falla på målsnöret!! Hoppas att vi kan ha chans denna månad ändå.
  • Josiesh

NC har nu satt ut äl i onsdags, två dagar senare än beräknat. Vi hann få till det i måndags innan sambon åkte på kurs i en vecka så tyvärr tror jag inte det tar sig denna gång. Men jag hänger kvar och ser hur det går för er andra :)

• Regnkappa
    mindran skrev 2018-01-25 22:45:54 följande:
    Älskar ditt sätt att uttrycka dig på! :) Om det är någon tröst så är du inte ensam, jag är helt hopplös på att överanalysera symptom. (Senaste gången hade jag alla symptom i boken, fick till och med för mig att katten drogs extra mycket till mig och att det då betydde att jag var gravid) Jag ingår gärna en pakt med dig, jag är förutom en överanalyserare, en testmissbrukare av rang. (Jag har dock BIM senare än dig)
    Haha ääälskar att katten drogs till dig, ett av de bästa skensymtom jag hört!
    Jag lovar nu på heder och samvete att inte testa före den 8/2 (dagen efter BIM, listan stämmer inte ska ändra).
    När har du BIM?

Är dock mäkta besviken då vi inte lyckades ligga igår (körde dagen före iofs). Ska försöka få till en liten omgång ikväll även om det är i senaste laget. Har haft varannan dag sen typ CD 8 så kanske kan ta sig ändå men lite snopet att det inte blev något just på dagen för äl. Å jag börjar redan bli knäpp och insnöad känner jag.
  • Regnkappa
    Ändrar då jag hade senare äl än väntat.

BIM lista: 

2/2 Entriss 

3/2 Rebeccccs, Minioni 

5/2 Neptun, Erna90, Nathalie1992 

6/2 Liten2018 

7/2 Eal92, Saresj, epoxi, Regnkappa

8/2 Filli01 

9/2 XAHHA92, nellis93 

10/2 Alexia91, Blåstjärna, Ampjot 

12/2 LunaLo, LillaMy08 

13/2 maria1992 

14/2 Lottch3n 

15/2 Levisen 

17/2 Nardil, Grynet89 

18/2 Jefare1 

27/2 Meej

PLUS lista:
  • Planerarbebis

Hej alla!

Jag var med lite löst på januari-tråden, men då det inte blev någonting då så hoppar jag gärna in här :) Sjätte eller sjunde försöket för oss nu, och första månaden som jag kör med Natural Cycles! Pos äl igår :)

2/2 Entriss

3/2 Rebeccccs, Minioni

5/2 Neptun, Erna90, Nathalie1992

6/2 Liten2018

7/2 Eal92, Saresj, epoxi, Regnkappa

8/2 Filli01

9/2 XAHHA92, nellis93

10/2 Alexia91, Blåstjärna, Ampjot, Planerarbebis

12/2 LunaLo, LillaMy08

13/2 maria1992

14/2 Lottch3n

15/2 Levisen

17/2 Nardil, Grynet89

18/2 Jefare1

27/2 Meej

PLUS lista:

• Regnkappa

Men herregud så spännande!!! Jag håller tummar allt vad jag kan
  • Entriss

Åh, håller alla tummar för er!!

Äl+7 här och har känt lättare värk i livmodern.. Det drar ihop sig men tiden går fortfarande såååå långsamt!!
  • kiwibear
    mindran skrev 2018-01-25 22:45:54 följande:
    Älskar ditt sätt att uttrycka dig på! :) Om det är någon tröst så är du inte ensam, jag är helt hopplös på att överanalysera symptom. (Senaste gången hade jag alla symptom i boken, fick till och med för mig att katten drogs extra mycket till mig och att det då betydde att jag var gravid) Jag ingår gärna en pakt med dig, jag är förutom en överanalyserare, en testmissbrukare av rang. (Jag har dock BIM senare än dig)

Kattsymptomet är fantastiskt! Har alltid haft katt innan, men nu har jag inte det. Inte konstigt att jag inte kan räkna ut om det tagit sig eller inte då! 

Har själv insett att det eventuellt kanske kan vara så att jag har "viss problematik" gällande testkonsumtion. 

"Det borde rimligtvis inte kunna ge utslag såhär tidigt MEN GE MIG PINNEN SÅ ATT JAG KAN KISSA PÅ DEN!" *heavy breathing* - Jag.

BIM-6 och är testoskuld för den här månaden. Är stolt över mig själv. Det är en daglig kamp. Borde bära någon form av token i fickan som jag kan krama i handen och påminna mig själv om att vara stark när frestelsen knackar mig på axeln. 

Amen.

Svar på tråden BIM Februari