• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Minioni

Gjorde ett test redan nu, clearblues digitala. Hade ägglossning förra veckan och idag visade testet gravid 1-2 veckor :O sitter i lite blandade känslor av glädje, chock och stress just nu. Trodde inte det skulle gå så fort! Slutade med p-piller 1 januari och har endast hunnit ha p-pillermens.

• Regnkappa
    mindran skrev 2018-01-26 21:06:19 följande:

Jag vill inte ens räkna på hur mycket pengar jag har lagt ut på tester senaste månaden. För att inte prata om hur knäpp i skallen man blir när man har så mycket symptom och är helt övertygad om att det ska vara positivt - så är det toknegativt. "Men jag kanske ska ta ett till, det kanske var fel på det första?" Mvh gravt beroende.

Bra jobbat! Nu har jag gjort en pakt med Regnkappa den här månaden, så jag får nog gömma testen som jag har kvar hemma. Jaa, anonyma testoholics, jag kan bli hedersmedlem, jag lovar att jag är en av Clearblues bästa kunder. Säger som Regnkappa, vi borde få något för varje dag som vi inte testar.

Jag har ett enda test hemma. Har, för att hedra pakten, gett det till min kille som har fått gömma det.

Mvh har ingen självkontroll alls
  • Regnkappa
    Minioni skrev 2018-01-27 14:09:50 följande:

Gjorde ett test redan nu, clearblues digitala. Hade ägglossning förra veckan och idag visade testet gravid 1-2 veckor :O sitter i lite blandade känslor av glädje, chock och stress just nu. Trodde inte det skulle gå så fort! Slutade med p-piller 1 januari och har endast hunnit ha p-pillermens.

Wow grattis, februaritråden börjar bra! Förstår chocken, är det första barnet?
  • Minioni
    Regnkappa skrev 2018-01-27 15:18:24 följande:

Wow grattis, februaritråden börjar bra! Förstår chocken, är det första barnet?

Tack! Ja första barnet så det känns jättespännande med hur allt fortsätter från och med nu :) och hur redo jag än har känt mig innan så blev det en väldigt speciell känsla nu när det blev "på riktigt". Håller tummarna på att alla ni andra som hoppas på plus i februari också får det! :) <3
  • Blåstjärna

Åh grattis va härligt!!! :)
  • Entriss

Åh vad roligt!! Stort grattis<3 allt kommer gå superbra ska du se!!

Kram
  • Meej

Grattis! Vad spännande!
    Jossan21 skrev 2018-01-27 16:50:25 följande:
    spök?! långt kvar till mens.. 1/2 ?
    Det är ju ett streck där..! Bara att testa imorgon igen och se om det blir starkare, men jag hade definitivt fått upp hoppet och jublat om jag sett det där på min sticka.. :)
  • LunaLo

Åh grattis! Vad roligt!!!
  • LunaLo
    maria1992 skrev 2018-01-27 07:23:06 följande:

Plus på älstickan idag!!

Det är dags vänner. Hue går det för er??

Åh, om jag kommer ihåg rätt har du BIM i närheten av mig, men jag har nog inte äl förens på torsdag... (kort lutealfas). Men känns bra att komma in i den fertila perioden nu, så man faktiskt kan göra något för att påverka barnlängtan, inte bara sitta å vänta på att tiden ska gå... :)
Svar på tråden BIM Februari