• hallonnpaj

BIM Februari

Alla dessa månadstrådar är så bra då man får följa de som har bim i närheten av en själv! 

Slutade med ppiller i december och hade "pillermensen" då, och nu har jag nyligen avslutat min vanliga mens. Väldigt tacksam över att jag kom igång med mensen direkt då jag läst om att det kan ta länge.. Nu går jag in för mitt andra försök med, om appen stämmer,  ägglossning 21/1 och bim 4/2. 

Hoppa gärna in! :) 

• Svar på tråden BIM Februari
  • Jeex
    SofiaS95 skrev 2018-01-26 19:21:42 följande:

Låter nästan precis som mig förutom att jag är på ÄL +4 och jar BIM 4/2. MEN jag är fortfarande fundersam om jag haft Äl då tempen inte stigit så mycket. Min kurva på NC ser nämligen ut så här:

Tempen behöver ju inte stiga mer än 0,2 grader. Nu är det ju svårt att se dina exakta temperaturer, men så länge den iaf har hållit sig mer än det så är det ingen omöjlighet att din äl skedde :)
  • Jossan21
    Meej skrev 2018-01-27 18:32:41 följande:
    Grattis! Vad spännande!
    Jossan21 skrev 2018-01-27 16:50:25 följande:
    spök?! långt kvar till mens.. 1/2 ?
    Det är ju ett streck där..! Bara att testa imorgon igen och se om det blir starkare, men jag hade definitivt fått upp hoppet och jublat om jag sett det där på min sticka.. :)
    ja visst är det! hoppas verkligen att det är "ett riktigt streck" :)
    får testa imorgon igen helt enkelt.. Skrattande känns bra att du faktiskt också ser strecket ! Cool Flört
  • Tumvante

Hej i denna tråden! Vi ska äntligen köra på i denna cykeln. Har ÄL runt 2-3 feb (ska på resa strax innan med jobb).

Vill så otroligt gärna ha ett syskon till dottern född i 2015.

Lycka till alla!

• Tumvante

Syns utan att jag ens anstränger mig...

Så jag tror förhoppningarna ska vara där ja!
  • Jefare1
    Minioni skrev 2018-01-27 14:09:50 följande:

Gjorde ett test redan nu, clearblues digitala. Hade ägglossning förra veckan och idag visade testet gravid 1-2 veckor :O sitter i lite blandade känslor av glädje, chock och stress just nu. Trodde inte det skulle gå så fort! Slutade med p-piller 1 januari och har endast hunnit ha p-pillermens.

Oh vad roligt! Grattis!!!
  • Jefare1

Jag ser det! Verkar lovande :D
  • MikaelaAM

Hoppar in här.

Blev gravid på ägglossningen 6 januari plussade 19 jsnuari och fick missfall 25 januari. Blödning pågår.

Hoppas på ägglossning i februari.

BIM 26 februari.

• stragge

Är det möjligt att ägglossning är på gång? Min mens tog slut för två dagar sedan, är så förvirrad ?? :|
  • stragge
    stragge skrev 2018-01-27 22:21:48 följande:

Är det möjligt att ägglossning är på gång? Min mens tog slut för två dagar sedan, är så förvirrad ?? :|

Hemskt vad suddig bilden blev här inne.. är tydligare i verkligheten
  • Rebeccccs
    Minioni skrev 2018-01-27 14:09:50 följande:

Gjorde ett test redan nu, clearblues digitala. Hade ägglossning förra veckan och idag visade testet gravid 1-2 veckor :O sitter i lite blandade känslor av glädje, chock och stress just nu. Trodde inte det skulle gå så fort! Slutade med p-piller 1 januari och har endast hunnit ha p-pillermens.

Du och jag har ju BIM samma dag och nu har du plussat! Grattis! Jag är så glad för din skull och får upp mitt eget hopp nu! Jag hade dock ägglossning i måndags, den 22a. Testade första testet den här månaden imorse- såklart negativt. Vilken dag hade du ÄL?
Svar på tråden BIM Februari