BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Uppdaterar listan utifrån min nya BIM
1/3 småsyskon2018, baraentilligen, snöoväder, Elizai
2/3 Lindsey77, SweetDelight,
3/3 Joozzaan, Lebbmusen, Entriss, Joannaq, PowerL, joannac
4/3 Sofiaaaaaa, Therese, Bluegrass, Liten 2018
5/3 Meej, Bambi91, Eal92, madly, regnkappa, bebislängtan25, Neptun, Dimfrost
6/3 Emhy89, hoefilter, XAHHA92, SofiaS95 , Mrs-A
7/3 TouchOfRed, Blåstjärna, Zandylina
8/3 LillaMy08, Jagvetdåinte, skogsmamman3
9/3 Josiesh
10/3 Långväntanefterdig, bastamamman1
12/3 Lillefiddelin
13/3- maria1992
14/3 - H0nd3ndär
17/3 - YaseminL, Anonym1891
18/3 Elsaida
20/3 LifeofBullshit
21/3 Litenoliv92
22/3 Lyckligast80, sycamore[/quote
28/3 Jahaaja
1/4 Nicciz
Vi som har plussat :
24/2 carnations (BIM 1/3
Jag förstår ingenting just nu. Blir tokig på min kropp :-0
NC hade tidigare hittat min ÄL på CD16 (19/2) Nu har den flyttat den till att ÄL istället ska ha varit på CD18 (21/2). Fick inga positiva LH-test denna månad men hade starkast stegring mellan CD11-12.
BIM är framflyttad från 2/3 till 5/3.
Hur ska man tolka detta? Är definitivt avvikande för min cykel som annars brukar vara ganska så regelbunden gällande när NC uppskattar att jag ska ha ÄL och mens.
Jag förstår ingenting just nu. Blir tokig på min kropp :-0
NC hade tidigare hittat min ÄL på CD16 (19/2) Nu har den flyttat den till att ÄL istället ska ha varit på CD18 (21/2). Fick inga positiva LH-test denna månad men hade starkast stegring mellan CD11-12.
BIM är framflyttad från 2/3 till 5/3.
Hur ska man tolka detta? Är definitivt avvikande för min cykel som annars brukar vara ganska så regelbunden gällande när NC uppskattar att jag ska ha ÄL och mens.
Precis som du säger, teststrecket måste vara lika eller starkare för att vara positivt. Så din äl är säkert på g snart :) Vi kör varannan - var tredje dag ganska regelbundet under hela månaden.
Det här med ÄL, det är väl olika för alla men när får ni ÄL-ont och när får ni flytningarna? Före, under eller efter ÄL? Jag har haft NC men när jag började uppmärksamma ?symtomen? så stirrar jag mig liksom blind och känner allt hela tiden typ :D
BIM -8. Negativt vanligt test imorse (såkart) och besvikelsen är total (såklart).
Svag mensvärk och smärta i ländryggen, hjärtklappning och lätt illamående består.
Hur ser din kurva ut?
Blir också helt knäpp på min NC cykel den här månaden.. gick från att ha beräknad äl cd 18 till cd 10..
har dessutom haft jättetydliga (dock ej helt positiva) ältest 3 dagar i rad nu.. fattar ingenting
Fick världens jäkla värk i tjejmagen nu för en stund sen, tippar på att det är mensvärken som börjat dra igång tyvärr. Har typ noll förhoppningsr att fet kommer plussa den här månaden, men jag försöker ha is i magen. Ska ju inte ha mens förrän på torsdag.
Fick världens jäkla värk i tjejmagen nu för en stund sen, tippar på att det är mensvärken som börjat dra igång tyvärr. Har typ noll förhoppningsr att fet kommer plussa den här månaden, men jag försöker ha is i magen. Ska ju inte ha mens förrän på torsdag.