BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Är det någon som vet hur lågt HCG Kronans Predictor Early mäter? Upptäckte nämligen precis att Lloyds Apoteks testa tidigt mäter 10miu/ml och tror inte jag sett något annat test som mäter så lågt.
Vill någon vänlig själv lägga till mig i listan ? Bim 16/3 :)
Har ägglossning 2 gånger denna månaden 1/3 och 31/3 :D
Nu vill jag se många plus denns månaden <3
En liten fråga bara tjejer :) jag har ägglossning runt 1/3 enligt min app.
Men när ska vi mysa ? Ska vi köra på varje dag fram till fredag/lördag eller varannan ?
Hur gör ni ?
Såhär ser den ut nu för denna månad...
Min ÄL var förut utsatt på kurvan där mellan dag 15 och 17 men är nu flyttad till mellan 17 och 19.
Detta blir 3 månaden vi försöker med första barnet. Vi är 23 år gamla och det blir giftemål i maj. Vi hoppas att bli gravida innan sommaren, så denna månaden känns verkligen som den rätta!
Samma här, haft mensvärk i mage och rygg sedan ett par dagar. Ska förhoppningsvis inte ha mens den 6/3. Hoppet sinar ju lite..
Är på cd 22 idag. Hade även ett jättetydligt äl test cd 16, sen gick testerna ner i styrka och nu upp igen då dessa dagarna. kan ju hoppas att det är ett gott tecken. men blir galet förvirrad.. testade inte cd 10 så har ingenaning där.
Har också vart jättenoga just för att jag verkligen vill kunna utgå från bara nc och inte massa äl tester.. tänker bara att jag väntar på bim nu så får ja se hur det ter sig.