• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • Joozzaan

Men alltså VA?! testade mest för att få bekräftat att jag inte var gravid eftersom jag verkligen INTE trodde det så vi bara fick till det en enda gång vid ÄL...ör i chock. Plus efter missfall i november!
  • Emhy89
    Joozzaan skrev 2018-02-26 16:46:02 följande:

Men alltså VA?! testade mest för att få bekräftat att jag inte var gravid eftersom jag verkligen INTE trodde det så vi bara fick till det en enda gång vid ÄL...ör i chock. Plus efter missfall i november!

Men GRATTIS! Vad roligt för er =)
  • Glad

Jag hoppar in här!!

Senaste mens - 4/2

Äl - 15/2

BIM - 4/3

Fick en brunrosa flytning igår söndag och har fått såna flytningar nu kanske 4 gånger, alltså några till gånger igår och sen hittils en idag. Behöver inget skydd men kommer klart och tydligt på pappret.

Någon mer som fått något liknande? Vet inte om det är mensen som är knäpp o kommit tok för tidigt eller om jag ska ta det som en nidationsblödning :-0

• Joozzaan
    Emhy89 skrev 2018-02-26 17:09:08 följande:

Men GRATTIS! Vad roligt för er =)

Tack.. hoppas det går bättre denna gång :)
  • sofiaaaaaa

Stort grattis!!
  • Zandylina
    Stort Grattis till dig/er och lycka till Glad
  • Dimfrost
    joannac skrev 2018-02-26 12:32:20 följande:

Är på cd 22 idag. Hade även ett jättetydligt äl test cd 16, sen gick testerna ner i styrka och nu upp igen då dessa dagarna. kan ju hoppas att det är ett gott tecken. men blir galet förvirrad.. testade inte cd 10 så har ingenaning där.

Har också vart jättenoga just för att jag verkligen vill kunna utgå från bara nc och inte massa äl tester.. tänker bara att jag väntar på bim nu så får ja se hur det ter sig. 

Du kanske har dubbel ÄL?! Din tempkurva verkar ju ändå ha stigit vid två olika tillfällen. Oavsett så verkar ni varit lite mer flitig med sexet, så håller tummarna för att det tar sig för er!
  • Dimfrost

Grattis!
  • Dimfrost
    Elsaida skrev 2018-02-26 13:07:19 följande:

Går man bara efter kurvan så ser de ju ut att stämma bättre med din nya äl, tror nc snöat in sig på dippen precis i innan stigningen där, :)

Har du tagit tester eller studerat kroppen oxå?

Har tagit tester och försökt studera flytningarna lite och känt efter andra symptom. Fick inga positiva LH tester med hade stegring CD11-12, CD 11 hade jag trådig flytning och lite värk i vad jag upplever äggstockarna. Brukar kunna stämma ganska bra in annars med beräknad ÄL av NC kopplat till symptomen. Men nu vet jag liksom inte.

Slutade testa för LH på CD 16 och hade då ett tokblankt test.

Har haft ganska ömma bröst/bröstvårtor till och från men det har jag ju haft några tidigare cykler med.
  • småsyskon2018

Ja!!!! Grattis! Vad kul :)
Svar på tråden BIM MARS 2018