BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Men alltså VA?! testade mest för att få bekräftat att jag inte var gravid eftersom jag verkligen INTE trodde det så vi bara fick till det en enda gång vid ÄL...ör i chock. Plus efter missfall i november!
Jag hoppar in här!!
Senaste mens - 4/2
Äl - 15/2
BIM - 4/3
Fick en brunrosa flytning igår söndag och har fått såna flytningar nu kanske 4 gånger, alltså några till gånger igår och sen hittils en idag. Behöver inget skydd men kommer klart och tydligt på pappret.
Någon mer som fått något liknande? Vet inte om det är mensen som är knäpp o kommit tok för tidigt eller om jag ska ta det som en nidationsblödning :-0
Men GRATTIS! Vad roligt för er =)
Men alltså VA?! testade mest för att få bekräftat att jag inte var gravid eftersom jag verkligen INTE trodde det så vi bara fick till det en enda gång vid ÄL...ör i chock. Plus efter missfall i november!
Är på cd 22 idag. Hade även ett jättetydligt äl test cd 16, sen gick testerna ner i styrka och nu upp igen då dessa dagarna. kan ju hoppas att det är ett gott tecken. men blir galet förvirrad.. testade inte cd 10 så har ingenaning där.
Har också vart jättenoga just för att jag verkligen vill kunna utgå från bara nc och inte massa äl tester.. tänker bara att jag väntar på bim nu så får ja se hur det ter sig.
Går man bara efter kurvan så ser de ju ut att stämma bättre med din nya äl, tror nc snöat in sig på dippen precis i innan stigningen där, :)
Har du tagit tester eller studerat kroppen oxå?