• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • maria1992
    XAHHA92 skrev 2018-02-27 09:03:32 följande:
    Har inte hört att ett ägg skulle försvinna bara för att tempen inte chockhöjs efter positivt äl-test :p Så länge tempen höjs stadigt 1-2 dagar efter ett positivt äl-test så är det nog inga konstigheter!
    Okej, super. Tack för dina svar!
  • carnations
    Lindsey77 skrev 2018-02-27 08:02:43 följande:

ÄL +11 idag och jag testade med Babyplan testa tidigt test. Tolkar det som negativt, då det är vanligt med torkstreck. Men kan ju förstås inte låta bli att hoppas. :( Ser strecket utan att behöva vinkla det, men det är grått. :( Ser ni något??

Någon annan som fått svagt svagt streck och att ni var gravida på Babyplan testa tidigt?

Jag ser en skugga! :)
  • Emhy89
    PowerL skrev 2018-02-27 08:57:40 följande:

Tog testa tidigt idag. Negativt.

Äl+10 idag. Plussade då med dessa tester med dottern. :'(

Blir mest troligt mens denna veckan.

Ge inte upp än!
  • Emhy89
    Jeex skrev 2018-02-27 07:27:22 följande:

BIM-3, känns inte så hoppfullt. Får börja ladda om inför nästa månad.

Tråkigt =(
  • Lindsey77
    carnations skrev 2018-02-27 09:35:39 följande:
    Jag ser en skugga! :)
    Åh, du ser bilden. Själv ser jag inga bilder på familjeliv, merän några enstaka. Inte ens min egen bild. :)

Jag vet att det är många som får torkstreck utan att vara gravida. Men jag kan se strecket utan att behöva vinkla det. Det är dock grått. :( Ska testa imorgon bitti igen... det finns hopp!
  • joannac
    Baraentilligen skrev 2018-02-27 06:45:17 följande:
    Mystiskt med äl testen... om det inte är n tidig graviditet de snappar upp?

De gånger jag varit gravid har jag haft ömma bröstvårtor nära bim, men annars har det bara hänt en gång tidigare och det var samma månad jag tog ut spiralen. Då ömmade de ganska nära bim, men inte så här många dagar och inte såhär mycket. De är alltså ännu ömma idag :) Borde börja småblöda idag eller imorgon om det inte är någon liten som ligger bakom allt. Är så rädd att mensen ska dyka upp, men har ingen mensvärk ännu åtminstone...
    får hoppas! har läst att det kan ge utslag även innan mens också men att i många fall har folk testat positivt efter något sådant, hade ett minst lika tydligt idag,
    men ett negativt grav test...
    Har ju dock inte bim förrän på lördag så jag avvaktar tills dess. Känner mig lite svullen och "mensig" tyvärr.. men kan ju lika gärna vara grav tecken. man hatar ju att symtomen är lika! 

Åh va spännande! då får vi hoppas att det är någon liten där inne!  när har du tänkt att testa?
  • carnations
    Lindsey77 skrev 2018-02-27 09:43:19 följande:

Åh, du ser bilden. Själv ser jag inga bilder på familjeliv, merän några enstaka. Inte ens min egen bild. :)

Jag vet att det är många som får torkstreck utan att vara gravida. Men jag kan se strecket utan att behöva vinkla det. Det är dock grått. :( Ska testa imorgon bitti igen... det finns hopp!

Jag håller tummarna!!
  • Emhy89
    Jagvetdåinte skrev 2018-02-27 07:42:11 följande:
    Å andra sidan har jag sett ett svagt streck med det testet varje månad men har inte varit grvid :/ Kanske ofta är spökstreck på de där testen?
    Tack för titten! Jag har använt sådana tidigare men då har de varit helt blanka. Är ju väldigt tidigt också, får väl se hur det utvecklar sig i dagarna.
  • Jeex
    Emhy89 skrev 2018-02-27 09:41:29 följande:

Tråkigt =(

Ja, så himla tråkigt. Men detta var ju bara första försöket så det är ju inte så konstigt om det inte tog sig. Det är bara att kämpa på :)
  • Emhy89
    Jeex skrev 2018-02-27 10:49:11 följande:
    Ja, så himla tråkigt. Men detta var ju bara första försöket så det är ju inte så konstigt om det inte tog sig. Det är bara att kämpa på :)
    Så är det ju, man måste bara hamna där mentalt först.

Jag tog ett test imorse som jag har svårt att tyda. Och egentligen är det inte hela världen på andra försöket men jag har blivit av med en äggledare och är som besatt nu eftersom jag är rädd att jag kommer ha svårt att bli gravid nu :/ 
Svar på tråden BIM MARS 2018