• Baraentilligen

BIM MARS 2018

Hej!

Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)

• Svar på tråden BIM MARS 2018
  • XAHHA92
    maria1992 skrev 2018-02-27 07:55:42 följande:

Hej tjejer! 

Höjs tempen alltid rejält efter plus på stickan? jag fick plus i söndags men ingen rejäl temphöjning ännu. Vill någon tyda min kurva?  

Jag får alltid min temphöjning två dagar efter positivt äl test, dock så höjs det inte extremt utan bara precis ovanför medel för att sen höjas mer under några dagar. Så bara fortsätt att tempa så kommer din temp säkert att höjas och NC sätter ut äl
    Försöker bli gravid med första sedan maj 2016
  • Lindsey77

ÄL +11 idag och jag testade med Babyplan testa tidigt test. Tolkar det som negativt, då det är vanligt med torkstreck. Men kan ju förstås inte låta bli att hoppas. :( Ser strecket utan att behöva vinkla det, men det är grått. :( Ser ni något??

Någon annan som fått svagt svagt streck och att ni var gravida på Babyplan testa tidigt?

• Lindsey77
    Lindsey77 skrev 2018-02-27 08:02:43 följande:

ÄL +11 idag och jag testade med Babyplan testa tidigt test. Tolkar det som negativt, då det är vanligt med torkstreck. Men kan ju förstås inte låta bli att hoppas. :( Ser strecket utan att behöva vinkla det, men det är grått. :( Ser ni något??

Någon annan som fått svagt svagt streck och att ni var gravida på Babyplan testa tidigt?

Lyckades inte ladda upp bilden... :(
  • carnations
    maria1992 skrev 2018-02-27 07:55:42 följande:

Hej tjejer! 

Höjs tempen alltid rejält efter plus på stickan? jag fick plus i söndags men ingen rejäl temphöjning ännu. Vill någon tyda min kurva?  

Hej. Bifogar bild på min kurva. Jag plussade i helgen.

• maria1992
    carnations skrev 2018-02-27 08:05:57 följande:
    Hej. Bifogar bild på min kurva. Jag plussade i helgen.
    Åh tack för din bifogade kurva! När fick du positivt äl-test?  

och grattis grattis till din graviditet! SÅ kul!! 
  • maria1992
    XAHHA92 skrev 2018-02-27 08:02:23 följande:
    Jag får alltid min temphöjning två dagar efter positivt äl test, dock så höjs det inte extremt utan bara precis ovanför medel för att sen höjas mer under några dagar. Så bara fortsätt att tempa så kommer din temp säkert att höjas och NC sätter ut äl
    Ah okej, beror det på att ägget ej släppt eller vad kan de bero på? Försvinner också ägget då? Hmmm.
  • sofiaaaaaa
    Glad skrev 2018-02-26 21:19:29 följande:

Någon?

Varning för blodig bild för er känsliga!!

Såhär ser blödningen ut..

Hej! Om du hade ÄL 15/2, e du säker på att du ska ha mens 4/3? Brukar ju vara 14 dgr efter ÄL man får mens, enligt barnmorskor. Mina spottings brukar se ut så innan mens. Har också fått idag och ska ha mens på sön. Känns helt hopplöst nu :(
  • carnations
    maria1992 skrev 2018-02-27 08:35:49 följande:

Åh tack för din bifogade kurva! När fick du positivt äl-test?  

och grattis grattis till din graviditet! SÅ kul!! 

Tack! :) känns overkligt. Jag fick positivt ÄL-test 13/2 och negativt 14/3 då jag enligt appen hade ägglossning. Hade sex 13,14,15/2. Innan plus hade jag inga symptom förutom vanliga pms-symptom som ömma bröst och lätt "mensvärk".
  • PowerL

Tog testa tidigt idag. Negativt.

Äl+10 idag. Plussade då med dessa tester med dottern. :'(

Blir mest troligt mens denna veckan.

• XAHHA92
    maria1992 skrev 2018-02-27 08:36:18 följande:

Ah okej, beror det på att ägget ej släppt eller vad kan de bero på? Försvinner också ägget då? Hmmm.

Har inte hört att ett ägg skulle försvinna bara för att tempen inte chockhöjs efter positivt äl-test :p Så länge tempen höjs stadigt 1-2 dagar efter ett positivt äl-test så är det nog inga konstigheter!
    Försöker bli gravid med första sedan maj 2016
Svar på tråden BIM MARS 2018