BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Nån som fått negativt på testa tidigt test äl+10 men plussat sen?
Försöker ge mig själv hopp... Är så ledsen att det blev negativt idag när jag plussade med dottern denna dagen i cykeln för några år sedan med testa tidigt test :( Då var det två tydliga streck. Nu - ingenting! :(
Jag kan bara "peppa" med att du inte är ensam. Vill också höra om solskenshistorier!
Har precis samma sits, äl +10 idag och totalt negativt med early predictor. Alltid plussat äl + 10.
Berätta ni som plussat senare!
Försöker ge mig själv hopp... Är så ledsen att det blev negativt idag när jag plussade med dottern denna dagen i cykeln för några år sedan med testa tidigt test :( Då var det två tydliga streck. Nu - ingenting! :(
dock inget testa tidigt, men testande negativt idag äl+13, har bim på lördag så ännu är hoppet inte förlorat!en tjejkompis till mig plussade inte förrän bim+5 tror jag det va och då hade hon helt negativt på bim och två dagar tidigare. så tappa inte hoppet än tjejer!
håller tummarna för att vi plussar i dagarna!annars peppas vi vidare i bim april :)
Hej! :) Skulle behöva er hjälp med en grej :)
Jag tog ut min p-stav den 5e februari, två dagar efter började jag blöda o de höll i sig i 4 dagar.
Behöver nu räkna ut min ÄL för att senare kunna räkna ut nästa BIM.
Ska jag räkna ca 14 dagar efter den blödningen då? Eller från mensen jag hade innan jag tog ut p-staven?
Kan tilläggas att jag har haft mens under tiden jag haft p-staven, dock lite oregelbundet.
Haha. Ok! Äl+5 och plötsligt sticker det i båda bröstvårtorna utan att jag rör dem! Händer aldrig vid pms och har aldrig varit gravid innan. Hmmmmm
Haha. Ok! Äl+5 och plötsligt sticker det i båda bröstvårtorna utan att jag rör dem! Händer aldrig vid pms och har aldrig varit gravid innan. Hmmmmm
Jag testade positivt igår!!!Bim 3/3 efter ivf. Men kunde inte låta bli då jag har så mycket symtom (illamående, trött, febrig och känslig) kan inte tro att det är sant efter två års försök för syskon.
Nkpg84: oj vad kul! Grattis!! Hoppas allt går bra nu då med graviditeten!