BIM MARS 2018
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Hej!
Hittade ingen bim tråd för mars så startar en nu. Har bim tidigast 1.3. Fjärde barnet, fjärde försöket. Hoppas på många plus i tråden! :)
Ingen som vet? :(
Känns ju som att om jag har ägglossning idag och bara 8 dagar kvar till mens att ägget inte kommer hinna fästa innan mensen kommer :( mensen skjuts inte fram då?
Har så dålig koll på detta och blev så paff när jag fick pos på äl-stickan idag. Hade ju äl enligt appar och tidigare månader äl för en vecka sedan.. :(
Så typiskt
Åh det hade ju varit det bästa! Testade dock både äl och gravtest imorse, då visade båda neg. Sen typ 1 tim senare testade jag äl igen och då var det superpositivt! Men jag tycker det är så märkligt.. då måste ju cellprovet rubbat äl eller nåt.. kroppen är ju bra konstig. Bara hålla tummarna på att mensen skjuts fram!
Har testat med gravtest igår med som jag tycker mig se ett streck på.. men sen kan man ju se i syne också.. vilket jag tror jag gör. Haha testar överdrivet mycket!
Vette tusan om de e spökstreck eller om de e pågång att bli positivt!! Än +10 idag
Vette tusan om det är spökstreck eller påg att visa något men öl +10 idag
Är så ledsen. Har fortfarande väldigt ömma bröst precis som innan när jag har varit gravid men tog ett test i morse som inte kunde vara mer negativt. Var helt säker på att det skulle vara något. BIM - 4 idag, har alltid testat positivt vid det laget innan så det känns helt kört.
Varför går det aldrig!!!???
Ge inte upp än!
Hej!
Har följt er länge nu, men anonymt. Hoppas att ni får plus! Tycker det är så härligt att det finns sån gemenskap i sånna här grupper och att man kan diskutera.
Jag har BMI på lördag. Tog ett test idag och fick vad jag uppfattar en svag skugga, någon som ser? Tänker att det kanske är att jag vill så gärna få en liten bebis så att jag kanske inbillar mig... kanske är isf det klassiska spökstrecket?
All lycka till er andra! Här känns det som att det är kört för denna månad, haha. Här tar vi ut i förskott men inga symtom förutom som när jag ska ha mens...
Vette tusan om det är spökstreck eller påg att visa något men öl +10 idag
Nån som fått negativt på testa tidigt test äl+10 men plussat sen?
Försöker ge mig själv hopp... Är så ledsen att det blev negativt idag när jag plussade med dottern denna dagen i cykeln för några år sedan med testa tidigt test :( Då var det två tydliga streck. Nu - ingenting! :(