Någon mer som ruvar?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
Syndes det inget nu när du testat? Det kan väl finnas kvar hcg av ägglossningssprutan i upp till en vecka 10 dagar!
Jag brukar testa mycket och tidigt både med graviditetstest och ältest, men inte denna gången.
Men får du plus nu, så vet du iallafall att det inte beror på ägglossningssprutan.
Exakt samma idag*
Asså jag är ju så dum. Jag testade igår ruvardag 7 och idag ruvardag 8. Ruvar på en tvådagars så det är ju fööör tidigt men ändå känner jag att det inte funkat nu..
Nu ska jag inte testa något mer förrän slutet på nästa vecka. Detta är bara dumt mot en själv. TJUVTESTA inte gott folk!
Exakt samma idag*
Jag ska på min väninnans första barns dop nästa söndag men eftersom hon bor i Finland så åker dit redan på fredag och hjälper till med lillen :) är meningen. Jag är kluven om ska testa innan eller efter jag varit där... vill va där för henne och inte älta mitt tillstånd utan den helgen ska va för henne och hennes son <3 men skulle så gärna vilja berätta om är gravid men vågar inte kanske testa innan om det är minus för då kommer bara vara ledsen kanske? Uh vad ska göra... dock får jag blödning nästa vecka så kommer ta ett test oavsett, har bim 6.2 så få se.
Jag fick plus på ruvardag 5 med blasto.
Va inte så hård mot dig själv det är verkligen inte lätt att låta bli!
Du testade dock alldeles för tidigt med 2 dagars på ruvardag 7/8 ,kanske med en blasto kan testa så tidigt.
Hur tidigt kan man få plus med respektive dagars embryon? Tror har googlat att med 5dagars kanske rd 6/9 som tidigast?
www.drmalpani.com/articles/ivf-egg-implantation-procedure-what-happens-after-embryo-transfer
Denna länk följer jag. Observera att deras day 1 är första dagen blaston återförts så deras day 2 motsvarar ruvardag 1.