Någon mer som ruvar?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
Är på ruvardag 10 men känner ingenting, bör man inte känna av brösten?
Vill inte bli besviken denna gång.
De sa att ägget såg så bra ut, men samtidigt tyckte de att två ägg gjorde det, men bra ett delade sig till 4 celligt.
Känner ni något?
Är också på rd 10. Känner inte heller något speciell - men det är ju fortfarande väldigt tidigt.
Idag har jag iofs haft lite molvärk samt att jag känner ett lätt illamående, det gjorde jag igår också + huvudvärk.
Men det kan ju också bero på att många på jobbet är sjuka.
Om en vecka får vi iallafall veta
Ni också?!? Jag fick spontan ägglosning under behandlingen som inte ska kunna hända men hände ändå! Tog menopur 225 i fem dagar plust orgalutran från den femte dagen. Min gyn hade aldrig varit med om det, nu innan denna äggplock va ju skit nojjig om att det skulle hända igen. Men som tur gick det okej denna gång. Båda gånger blastocyst , första gg inget till frysen men denna gång 3 st 5-dagars så det va stor skildnad från första omgång.
Är också på rd 10. Känner inte heller något speciell - men det är ju fortfarande väldigt tidigt.
Idag har jag iofs haft lite molvärk samt att jag känner ett lätt illamående, det gjorde jag igår också + huvudvärk.
Men det kan ju också bero på att många på jobbet är sjuka.
Om en vecka får vi iallafall veta
Jag fick också huvudvärk idag och hård i magen, vet inte om det kan vara ett tecken? Huvudvärk kan man få, både av missfall och graviditet. Vi får hoppas på att det är pga graviditet. Men sedan brukar jag ha migrän, så man vet ju inte. Men hoppas vi alla lyckas nu!
Är på ruvardag 10 men känner ingenting, bör man inte känna av brösten?
Vill inte bli besviken denna gång.
De sa att ägget såg så bra ut, men samtidigt tyckte de att två ägg gjorde det, men bra ett delade sig till 4 celligt.
Känner ni något?
Jag tar progesteron 3 gånger per dag. Men jag känner inget i brösten, det tycker jag att man bör göra?!
Vi får hoppas att vi plussar trots allt!
Jag tar progesteron 3 gånger per dag. Men jag känner inget i brösten, det tycker jag att man bör göra?!
Vi får hoppas att vi plussar trots allt!
Hur går det för er alla? Någon som har tjuvtestat än? :) börjar bli väldigt svårt att hålla sig.
Nej jag ?tror? iallafall inte, att jag ska testa tidigare. Min testdag är torsdag 8/2. Jag är rädd för att bli besviken. Det känns bättre att tecken på misslyckande smyger sig på, än ett stort minus. Men jag har riktig huvudvärk sedan igår rd 10. Det kan ju både vara ett bra och ett dåligt tecken. Men jag brukar inte ha huvudvärk i början av graviditet. Migrän har jag ofta, när jag inte är gravid. Det är enda gångerna jag inte har migrän är under graviditeter.
Ruvar dag 4 här, det går väldigt segt måste jag säga. Har inga känningar heller än, dem 2 första nätterna efter ET så hade stick i magen men nu ingenting.