Någon mer som ruvar?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
Jag har läst till mig att sex ska man inte ha iallafall för infektionsrisken. Eftersom man har stickhål i slidan. Orgasm googla jag också och vissa säger att det är ok och vissa säger att man får muskelsammandragningar som kan stöta bort embryot. Så jag vågar inte något utav det just nu! Även fast jag ibland vill jättemycket hahah
Till mig sa läkarna att man inte skulle bada eller ha samlag på en vecka efter äggplocket - enbart pga infektionsrisken.
Hej, Jag har ruvat klart för denna gång. Äntligen kom samtalet från läkaren med svaret på hcg provet. Jag är gravid!!! Men dessvärre hade mitt TSH värde (sköldkörteln) skenat av någon anledning och låg på 4,5 så nu är jag så orolig för missfall att jag knappt kan hantera det. Har tidigare fått 2 missfall efter insemination på egna ägg. Måste fort försöka få hjälp att få ned mitt TSH värde nu. Jag äter redan levaxin sedan 1 år men tydligt har något hänt de senaste månaderna. Kollade senast i augusti och då var allt OK. Väldigt nervöst detta men så kul att embryot i alla fall fäst!
För info så satte jag in en 5 dgr blastocyst efter äggdonation i StPetersburg och testade svagt positivt på sticka efter 8 dagar. Vågade inte helt lita på det då... Men det var uppenbarligen korrekt.
Håller tummar för all ruvning
Har glada nyheter! Inget mer blod på hela dagen idag :D kanske var en nidis igår trots allt
Har glada nyheter! Inget mer blod på hela dagen idag :D kanske var en nidis igår trots allt
Är på ruvardag 10 men känner ingenting, bör man inte känna av brösten?
Vill inte bli besviken denna gång.
De sa att ägget såg så bra ut, men samtidigt tyckte de att två ägg gjorde det, men bra ett delade sig till 4 celligt.
Känner ni något?
Är på ruvardag 10 men känner ingenting, bör man inte känna av brösten?
Vill inte bli besviken denna gång.
De sa att ägget såg så bra ut, men samtidigt tyckte de att två ägg gjorde det, men bra ett delade sig till 4 celligt.
Känner ni något?
Tråkigt att ni också misslyckats.
Vårt första försök blev avbrutet 3 av 4 äggblåsor var borta vid äggplock. Äggblåsan som var kvar var tom.
Sedan nästa var det bara ett ägg som befrukrade sig men delade sig inte.
Och nu denna gång tror jag att två av tre befruktades men bara ett delade sig till 4 celligt på dag 2.
Hur många dagars, satte de in för er förra gången.
Tråkigt att ni också misslyckats.
Vårt första försök blev avbrutet 3 av 4 äggblåsor var borta vid äggplock. Äggblåsan som var kvar var tom.
Sedan nästa var det bara ett ägg som befrukrade sig men delade sig inte.
Och nu denna gång tror jag att två av tre befruktades men bara ett delade sig till 4 celligt på dag 2.
Hur många dagars, satte de in för er förra gången.