Någon mer som ruvar?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
Hoppas att det finns någon mer som ruvar och vill följas åt!
Vilken dag ruvar ni på?
Känner ni något?
Hur många celler har era/ert ägg?
Får ni progesteron 3 gånger om dagen under ruvningen?
Har ni förhöjd temp?
Kan tempen höjas av progesteronet?
Har ni förhöjd temp?
Jag ruvar! Satte tillbaka ett 8 cell-embryo och har testdag imorgon!!!
Andra fången jag ruvar efter en ? halv- ivf? sist.
Jag känner INGENTING, absolut ingenting. Förra gången hade jag otroligt ont i brösten och molvärk. Den här gången har jag haft om i brösten första dagarna men sedan ingenting. Tror tyvärr inte det har gått vägen.
Hur går det för er andra?
Min mage är såååå svullen. Känns som mina tarmar har svällt upp. Någon mer som har såhär? Ruvardag 4 idag
Har ni förhöjd temp?
Jag tar också 3 gånger om dagen, men mäter inte min temperatur.
Men det sägs att temp.höjs inför ägglossning för att sedan sjunka om man inte är gravid och det är ju progesteronet som är med och påverkar så att kroppen fortsätter att vara gravid och inte bryta ner slemhinnan (mens)
Så jag skulle nog vilja svara ja på din fråga.
Hej alla
Här en till som ruvar äntligen på en blasto som vi fick tillbaka idag och det blev 3 st till frysen! Helt överlycklig :)
Våran första lyckades inte och inget till frysen. Sen skulle göra andra omgången december men fick avbryta pga spontan ägglossning.
Skönt att få dela detta med er :)
Hej alla
Här en till som ruvar äntligen på en blasto som vi fick tillbaka idag och det blev 3 st till frysen! Helt överlycklig :)
Våran första lyckades inte och inget till frysen. Sen skulle göra andra omgången december men fick avbryta pga spontan ägglossning.
Skönt att få dela detta med er :)
Ruvar dag 12 efter äggdonation i på Ava St Petersburg. Två tidigare missfall vid insemination så hoppas på bättre lycka nu. Sjukt nervös... Väntar på hcg provet som borde komma imorgon.
Håller tummarna för alla er tjejer!
Grattis till ruvningen och till ett så bra resultat! Hade ni äggplock i torsdags eller fredags? :)
Tack :) så som man har fått vänta på av alla möjliga skäl, nästan gav upp för det har tagit mycket på psyket. Men nu känner mig positiv igen vilket känns jätte skönt :)
Vi gjorde äggplock fredags.
Du va på ruvar dag 4? Svullna tarmar och mage tyder ju på graviditet men det pga massa hormoner gör det också tyvärr iaf på mig.