• Seb81

IVF Karlstad

Hej!

Snart ska vi ha vårt första möte inför ivf & då skickas remissen in. Ni som varit i Karlstad, vilken klinik åkte ni till & hur lång tid tog det för er att stå i kö tills ni började behandlingen? Är så spänd och hoppas på att det går fort, innan sommaren!

Hur var det sen? Berätta :)

• Svar på tråden IVF Karlstad
  • Seb81

Kag vill typ döööö.....

Jag ska ta ovitrelle nu ikväll kl 21... öppnar sprutan och den är TOM!!!!!!!

Åker till Apoteket som har öppet så sen, dom har inga... åker till akuten... dom har inga så jag får ta ut en ny i morgon kl9.... 12 för sent!!! Alltså jag grinar som en tok... tänk om allt blir försökt nu :( jag dööööööööölöööör

• Eyra
    Seb81 skrev 2018-04-28 23:05:13 följande:

Kag vill typ döööö.....

Jag ska ta ovitrelle nu ikväll kl 21... öppnar sprutan och den är TOM!!!!!!!

Åker till Apoteket som har öppet så sen, dom har inga... åker till akuten... dom har inga så jag får ta ut en ny i morgon kl9.... 12 för sent!!! Alltså jag grinar som en tok... tänk om allt blir försökt nu :( jag dööööööööölöööör

Såg du mitt meddelande? Skickade tel till USÖ om du vill ringa och fråga! Men undrar också om du skruvat upp sprutan hela vägen?
    Berättelsen om en mamma och en pappa - vivillblitre.blogspot.com
  • Seb81
    Eyra skrev 2018-04-28 23:12:21 följande:

Såg du mitt meddelande? Skickade tel till USÖ om du vill ringa och fråga! Men undrar också om du skruvat upp sprutan hela vägen?

Ja, jag skickade till sig nu!
  • Anonym (Anonym82)
    Eyra skrev 2018-04-28 22:51:12 följande:

Jodå, vi gjorde vår återföring där förra lördagen :)

Va spännande!! Har du tjuvtestat?
  • Seb81
    Anonym (Anonym82) skrev 2018-05-01 14:05:16 följande:

Hur gick det Seb? <3

Ni kommer aldrig att tro det.... läkaren i Örebro sa till mig i lördags kväll att kag inte skulle ta ovitrelle eftersom det inte är någon idé.... sen ringde Örebro i går morse och antog att jag hade tagit den... men nej sa jag, det haf jag inte. MEN då så, då är det ju inte kört. Ring snabbt in till sjukhuset och få ett vul & det gjorde vi. In och kolla... 14 fina ägg!!!!!! Tog en broms spruta och sen ovitrelle i går kväll, i morgon blir det äp. Dock vet dom inte om det blir återförening denna cykel, det märks i morgon. Beror på min slemhinna, men den såg fin ut i går.

Så nu håller vi tummarna att vi får många ägg och att de blir befruktade <3
  • Eyra
    Anonym (Anonym82) skrev 2018-05-01 14:06:41 följande:

Va spännande!! Har du tjuvtestat?

Ja. Det blev inget denna gång :( testen är så negativa de bara kan bli och nu borde det faktiskt synas nåt, så nä. Och inget till frysen fick vi heller :(
    Berättelsen om en mamma och en pappa - vivillblitre.blogspot.com
  • Anonym (Anonym82)
    Eyra skrev 2018-05-01 18:30:12 följande:

Ja. Det blev inget denna gång :( testen är så negativa de bara kan bli och nu borde det faktiskt synas nåt, så nä. Och inget till frysen fick vi heller :(

Tråkigt! <3 Bättre lycka nästa gång! Kram!
  • Anonym (Anonym82)
    Seb81 skrev 2018-05-01 15:32:12 följande:

Ni kommer aldrig att tro det.... läkaren i Örebro sa till mig i lördags kväll att kag inte skulle ta ovitrelle eftersom det inte är någon idé.... sen ringde Örebro i går morse och antog att jag hade tagit den... men nej sa jag, det haf jag inte. MEN då så, då är det ju inte kört. Ring snabbt in till sjukhuset och få ett vul & det gjorde vi. In och kolla... 14 fina ägg!!!!!! Tog en broms spruta och sen ovitrelle i går kväll, i morgon blir det äp. Dock vet dom inte om det blir återförening denna cykel, det märks i morgon. Beror på min slemhinna, men den såg fin ut i går.

Så nu håller vi tummarna att vi får många ägg och att de blir befruktade <3

Blir svettig av att läsa detta. Tur det gick så bra som det ändå gjort! <3 Önskar dig stort lycka till nu! Kram!
Svar på tråden IVF Karlstad