Seb81 skrev 2018-04-11 15:41:45 följande:
Hej & välkommen! :)
Vad roligt att höra att det är en bra klinik!! Och kul att ni oxå drar i gång, när börjar ni?
Har precis varit och tagit ut, som det känns en miljon sprutor haha! Vi åker utomlands snart och ska börja med dem där nere! Jag är spänd på hur jag kommer må... man har ju löst en del ;)
Vad törligt med missfallet, vi har ett missfall bakom oss med för ca 1,5 år sedan! Så hemskt.... hoppas aldrig mer stt det blir så. Dessutom har jag inte tid... börjar bli gamal!
Så, när börjar ni? :D
Tack :) Vi har redan kört igång, sprutdag 8 idag. Javisst känns det knäppt att ha alla dessa sprutor i sin ägo! Jag och min man känner oss som narkomaner varje kväll och hoppas att ingen granne ser oss och ringer till soc när vi står där i köket och knäpper luftbubblor ur sprutorna och har oss, haha.
Vul idag också, så nu har vi fått tid för äggplock på USÖ på måndag! :) Det gick så himla fort den här gången med det korta protokollet, sist nässprayade jag ju i en hel månad och höll på. Den här gången känner jag absolut ingenting i kroppen heller, sist mådde jag skitdåligt, men det var nog mycket pga nedregleringen också, man hamnar som i klimakteriet då.. Det slapp jag nu och har mått som vanligt hela tiden.
Skönt med utlandsresa, då får ni massa annat att tänka på under tiden :)