Anonym (Anonym82) skrev 2018-04-23 15:15:13 följande:
Nej det där tror jag inte ett på. När jag blev med barn på vanliga viset kedjesnusade jag, drack starkt kaffe, var underviktig (hade inte fått göra ivf), drack alkohol osv. Han hade tillräckligt många och bra spermier för att färdas hela vägen till ägget och det har inte min sambo. Han har fått krångla i åratal för att få alla sina barn.
Ja man vill gärna passera den magiska gränsen på ett dygn. Eller ännu bättre.. jag vill hämta en frisk bebis från BB nu idag.
Ja men eller hur, man vill att tiden går fort och att man sitter med en välskapt liten prick som är av vårt egen dna, frisk och man ara svämmar över av kärlek... det går fort ska du se! Snart så, sitter du där och tänker vad fort tiden har gått! <3
Jag har aldrig med mina andra barn tänkt på hur jag ska äta, iofs så har 2 av dem varit spontana... och då var jag verkligen ung och drack och rökte... så ja det lär gå! Men nu när jag ör äldre så tänker man på åldern och eftersom det tagit 2,5 år att komma hit blir jag ännu nojigare! Jag kommer inte dricks cola varje dag nu utan unna mig ibland :) och godis baaaara på lördagar haha! Ska se hur detta går, men det är ju värt det alla dagar alltså! :)