• Anonym (mullig)

Ha sex med en mullig tjej?

Hej,

jag funderar lite på vad killar tycker om att ha sex med någon som är mullig, har lite svårt att bli bekväm i min egna kropp då jag har några kilo extra och önskar till och från att jag var lika smal som idealet.. 

Jag har breda höfter, stora bröst och stor rumpa, så är rätt kurvig, dock har jag även lite extra mage och större lår vad tycker killar om detta egentligen?

• Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?
  • Anonym (...)
    Anonym (Stolt!) skrev 2018-03-10 18:02:09 följande:

Jag är en stolt mullig kvinna!

169cm och vågen visade 108,4kg idag :)

Njut!

mmm..du skulle gärna få sätta dig över mig...
    mmmmulligt.....
  • Anonym (man)
    Anonym (mullig) skrev 2018-03-10 09:21:32 följande:
    Det tar emot men kanske ett steg åt att börja tycka om mig själv genom att visa mig
    Alltså, jag tycker att du är snygg. På riktigt. Slappna av. Tro på dig själv. Världen är full av killar som skulle vara jättenöjda över att få vara vid din sida - och ha sex med dig.
  • Anonym (mullig)
    Anonym (Sid) skrev 2018-03-10 10:29:21 följande:

Ta inte åt dig av de som skriver negativt .

Så fruktansvärt barnsligt med dessa kommentarer.

Du är så fruktansvärt sexig,stå på dig.

Tack, tycker det är så skönt att få stöd, även om jag var medveten om att få negativ feedback så föredrar jag mer konstruktiv feedback men jag är så glad över att du stöttar och visar på att jag inte ska bry mig om sådant, men kan ärligt säga att det blir som nya små sår men mindre än tidigare
  • Anonym (mullig)
    Anonym (Var stolt!) skrev 2018-03-10 16:01:01 följande:

Jag ska vara ärlig då det troligen är ärlighet du efterfrågar från oss killar i denna frågan. Jag tänder inte på den sortens kropp du just nu har att ha sex med. Drt innebär inte att du ska ta illa vid dig av att det finns de som tycker så. Huvudsaken är att DU trivs i din kropp och kan känna dig bekväm i den, det är minst lika sexigt. Det kommer, precis som sådana som jag som inte tycker det, finnas killar som tycker du är vacker och sexig! Det är de killar du ska fokusera på, enligt mig. Trots att diskussionen är ytlig så är det en normal känsla du har då vi matas med en normkropp (som jag måste erkänna är vad lilla jag tänder på). Om det är så att du inte känner dig bekväm så ska du göra en resa mot förändring, inte för någon killes skull utan bara din egna. Lycka till! Du är värdefull!

Jag ville ha ärliga svar, och uppskattar ditt svar mer än andra som skriver att dem inte gillar mulliga, du ger en mer konstruktiv feedback och det är ju så alla kan ju inte attraheras av allas yttre, du är en man som kan vara ödmjuk även om du inte gillar det du ser.. ska verkligen försöka acceptera mig själv för tröttnat på Dieter och inte komma någonstans på den psykiska banan
  • Anonym (mullig)
    Anonym (MR) skrev 2018-03-10 17:54:42 följande:

Härliga bröst du har, våga ha mycket urringat så kommer du få många blickar????

Tack ;) det gör jag kan man säga :p
  • Anonym (mullig)
    Charlieochjag skrev 2018-03-10 19:08:59 följande:

Vad otroligt ledsen jag blir när jag läser vissa kommentarer. Hörredu TS, du är otroligt vacker! Jag har en liknande kropp, och jag kämpar varje dag med att försöka acceptera mig själv. Det är såna personer som känner att dom måste trycka ner andra människor som förstör.

Ni som måste vräka ur er elaka kommentarer, våga släng upp en bild på er själva då.

Du är modig, och vacker TS! Alla dagar i veckan, oavsett vad vissa små typer säger.

Tack för dina fina ord, en del kommentarer satte sina spår men genom er stöttning och uppbackning så känns det bättre och veta att man är vacker i en dels ögon
  • Anonym (mullig)
    Anonym (man) skrev 2018-03-10 21:42:31 följande:

Alltså, jag tycker att du är snygg. På riktigt. Slappna av. Tro på dig själv. Världen är full av killar som skulle vara jättenöjda över att få vara vid din sida - och ha sex med dig.

Tack för dina ord de värmer :) jag ska verkligen försöka se mig från ett vackert perspektiv så tror jag det blir lättare att tro på killar som gillar det dem ser
  • Anonym (mullig)

Jag vill tacka för de fina ord som dykt upp den tråden startades, jag börjar inse att jag kan se mig själv som vacker, att lägga ut en bild på en kropp som jag inte visat i bikini på två år var ett stort steg.

• Bara mig
    Anonym (mullig) skrev 2018-03-10 09:21:32 följande:

Det tar emot men kanske ett steg åt att börja tycka om mig själv genom att visa mig

Wow du är verkligen sexig med dina kurvor. Riktgt sexig, Jag hade gärna haft sex med en sån sexig tjej som dig med dom underbara formerna. Finns inget vackrare än kurviga tjejer...
  • Anonym (mullig)
    Bara mig skrev 2018-03-11 00:46:13 följande:

Wow du är verkligen sexig med dina kurvor. Riktgt sexig, Jag hade gärna haft sex med en sån sexig tjej som dig med dom underbara formerna. Finns inget vackrare än kurviga tjejer...

Oj vilka fina ord :$ tack så mycket
Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?