Anonym (Var stolt!) skrev 2018-03-10 16:01:01 följande:
Jag ska vara ärlig då det troligen är ärlighet du efterfrågar från oss killar i denna frågan. Jag tänder inte på den sortens kropp du just nu har att ha sex med. Drt innebär inte att du ska ta illa vid dig av att det finns de som tycker så. Huvudsaken är att DU trivs i din kropp och kan känna dig bekväm i den, det är minst lika sexigt. Det kommer, precis som sådana som jag som inte tycker det, finnas killar som tycker du är vacker och sexig! Det är de killar du ska fokusera på, enligt mig. Trots att diskussionen är ytlig så är det en normal känsla du har då vi matas med en normkropp (som jag måste erkänna är vad lilla jag tänder på). Om det är så att du inte känner dig bekväm så ska du göra en resa mot förändring, inte för någon killes skull utan bara din egna. Lycka till! Du är värdefull!
Jag ville ha ärliga svar, och uppskattar ditt svar mer än andra som skriver att dem inte gillar mulliga, du ger en mer konstruktiv feedback och det är ju så alla kan ju inte attraheras av allas yttre, du är en man som kan vara ödmjuk även om du inte gillar det du ser.. ska verkligen försöka acceptera mig själv för tröttnat på Dieter och inte komma någonstans på den psykiska banan