• Anonym (mullig)

Ha sex med en mullig tjej?

Hej,

jag funderar lite på vad killar tycker om att ha sex med någon som är mullig, har lite svårt att bli bekväm i min egna kropp då jag har några kilo extra och önskar till och från att jag var lika smal som idealet.. 

Jag har breda höfter, stora bröst och stor rumpa, så är rätt kurvig, dock har jag även lite extra mage och större lår vad tycker killar om detta egentligen?

• Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?
  • Anonym (Carl)
    Anonym (anneli) skrev 2018-02-24 21:35:09 följande:

Jag har inte en susning om hur "mulliga" tränar. Jag hoppas de tränar och mår bra och lyckas behålla sin härliga mullighet för dig att gosa loss i

Klok inställning. Lycka till med träningen.
  • Vilkenfindag
    Anonym (anneli) skrev 2018-02-24 20:49:27 följande:

Men inte säger du väl nej till en slank tjej med platt mage och fast rumpa? eller? OM nu undret händer och en sån tjej faktiskt vill ha dej?

Mulliga kvinnor ALLA dagar i veckan

..Ok på tisdagar får du min kärlek :D
  • Anonym (Tess)

173 cm 77 kg. Har inte något samliv längre pga min kropp. Måste göra något snarast. Promenerade idag till låten ?Go your own way? med Fleetwood Mac. Kände som att jag skulle kunnat gå flera mil till den låten.

• Anonym (Carl)
    Anonym (Tess) skrev 2018-02-24 23:40:48 följande:

173 cm 77 kg. Har inte något samliv längre pga min kropp. Måste göra något snarast. Promenerade idag till låten ?Go your own way? med Fleetwood Mac. Kände som att jag skulle kunnat gå flera mil till den låten.

Fattar inte, det låter ju som en högst normal vikt. Knappt mullig ens.
  • John22
    Anonym (Linda) skrev 2018-02-24 20:55:50 följande:
    Nu ska knubbis inte vara ledsen. Det finns uppenbarligen karlar som gillar tjejer som inte tar hand om sina kroppar i särskilt hög utsträckning, så du hittar säkert någon ska du se.
  • Vilkenfindag
    Anonym (Tess) skrev 2018-02-24 23:40:48 följande:

Om du promenerar 30 minuter varje dag så kommer du att bli en gladare och lugnare person Det låter kanske konstigt fast det är sant.

Jag vet inte om det gör någon skillnad om jag säger att jag gärna skulle vilja ge dig en kram och att du är perfekt som du är.. för jag uppskattar mulliga personer.

Och som du ser här, är jag inte ensam.

Men du ska må bra själv också det är viktigt. Pröva meditation och promenader.

Själv är jag 191cm och väger 84kg. Det har funnits stunder då jag har varit fixerad vid min vikt och det har aldrig blivit bra.

Försök att inte väga dig så ofta. Utan istället njuta av livet, naturen och människorna runt omkring dig.

Lycka till!
  • Trumslagaren

Den där Fleetwood Mac låten är jäkligt bra :)

• Anonym (Knubbis)

Intressanta svar. Själv är jag kort och har alltid sett mig själv som mullig. Beskriver mig själv ganska lika som ts i trådstarten....dock har jag inte stora bröst, tyvärr. Läser man i tråden blir det tydligt att vad som är mulligt för nån är tjock eller smal för nån annan. Tur vi alla gillar olika och att alternativ finns. Du är garanterat jättefin ts!
  • Vilkenfindag
    Anonym (Blä) skrev 2018-02-25 09:13:30 följande:

Mulliga tjejer ä tunga och jobbiga, fläsk hit och dit, de svettas mer och luktar äckligt. Fyfan för en mullig tjejs bullfittstonfisksfitta

Moget...
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Blä) skrev 2018-02-25 09:13:30 följande:

Mulliga tjejer ä tunga och jobbiga, fläsk hit och dit, de svettas mer och luktar äckligt. Fyfan för en mullig tjejs bullfittstonfisksfitta

Elakt skrivet. Är du perfekt.

Finns inget som säger att en smal tjej skulle vara mer fräsch. Det har inget med detta att göra. Det tyder på hur omogen du är . Du skall låta bli att dra alla över en cam. Mulliga tjejer kan vara vältränade med. Att svettas mycket betyder att de är vältränade. Visste du inte det? Pucko
Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?