• Anonym (mullig)

Ha sex med en mullig tjej?

Hej,

jag funderar lite på vad killar tycker om att ha sex med någon som är mullig, har lite svårt att bli bekväm i min egna kropp då jag har några kilo extra och önskar till och från att jag var lika smal som idealet.. 

Jag har breda höfter, stora bröst och stor rumpa, så är rätt kurvig, dock har jag även lite extra mage och större lår vad tycker killar om detta egentligen?

• Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?
  • Jonnynilsson

Jag är svag för vackra mulliga tjejer. Ett par rejäla fylliga bröst och en välsvarvad rumpa får mig att tända på alla cylindrar. Jag kallar det, kanske lite felaktigt, för kvinnliga former. Med betoning på former, inte en hyvlad planka.

• Anonym (kvinna)

Du Ts,

Jag är 1,58 cm och vägen 73 kilo.
    stor rumpa, stora fasta tuttat (Silicon) breda höfter och lite mage men en ngt normal midja. Min man brukar kalla mig för Betty Boop

Jag får ofta komplimanger för mitt utseende och har inga problem med att få sex om jag skulle vilja ha det. Nu är jag lyckligt gift så jag söker inget annat
    Jag tror mkt hänger på din personlighet. och hur du utstrålar dig själv  och om du är bekväm i din vikt och kropp

• Anonym (mullig)
    Anonym (Yaas) skrev 2018-03-08 23:09:20 följande:

Mulliga tjejer är det bästa som finns och det som toppar det är en mullig tjej som älskar sin kropp.

Unna dig att kolla in kroppsaktivism ????

Vill du ha tips på konton/hashtaggar så säg till!

Jag följer ett flertal sådana konton, och är så fascinerad över hur fina jag tycker dem är men att kan sen inte kan vända dessa tankar till mig själv är konstigt
  • Anonym (mullig)
    Anonym (Jag) skrev 2018-03-09 09:53:39 följande:

Du får visa bild på dig.

Det tar emot men kanske ett steg åt att börja tycka om mig själv genom att visa mig
  • Anonym (Sid)
    Anonym (mullig) skrev 2018-03-10 09:21:32 följande:

Det tar emot men kanske ett steg åt att börja tycka om mig själv genom att visa mig

Du har en otroligt sexig kropp som man skulle vilja ta hand om alla dagar i veckan.
  • Anonym (Carl)
    Anonym (mullig) skrev 2018-03-10 09:21:32 följande:

Du har en härlig kropp!!!
  • Anonym (mannen)

så mullig är du ju inte!

För mej så är analsex helt ok med mullig tjej. Jag kan tänka mej att ta emot oralt men ej att ge. För att ge oralt föredrar jag smal tjej, Sådan är jag :)

• Anonym (Sid)

Ta inte åt dig av de som skriver negativt .

Så fruktansvärt barnsligt med dessa kommentarer.

Du är så fruktansvärt sexig,stå på dig.

• The mist

Har haft sex med många mulliga tjejer och det är nice, upplever det som att de varit kåtare än de smala tjejer jag haft sex med.

Du ser härlig ut : )

Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?