• Anonym (mullig)

Ha sex med en mullig tjej?

Hej,

jag funderar lite på vad killar tycker om att ha sex med någon som är mullig, har lite svårt att bli bekväm i min egna kropp då jag har några kilo extra och önskar till och från att jag var lika smal som idealet.. 

Jag har breda höfter, stora bröst och stor rumpa, så är rätt kurvig, dock har jag även lite extra mage och större lår vad tycker killar om detta egentligen?

• Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?
  • Anonym (Yaas)

Mulliga tjejer är det bästa som finns och det som toppar det är en mullig tjej som älskar sin kropp.

Unna dig att kolla in kroppsaktivism ????

Vill du ha tips på konton/hashtaggar så säg till!

• DuranDuran
    Anonym (Anonym) skrev 2018-02-25 20:03:33 följande:

Vad betyder BBW? (Som i BBW admirer)

Big Beautiful Woman = BBW.

Super Size Big Beautiful Woman = SSBBW.
  • Anonym (Carl)
    Anonym (Anonym) skrev 2018-02-25 18:38:47 följande:

Tack Anonym (Carl)!

Det var så lite!
  • DuranDuran
    Anonym (Anonym) skrev 2018-02-25 20:03:33 följande:

Vad betyder BBW? (Som i BBW admirer)

Finns gott om BBW-klubbar i U.S.A. = landet för dig som gillar stort!
  • Anonym (Anonym)
    DuranDuran skrev 2018-03-08 23:40:03 följande:

Finns gott om BBW-klubbar i U.S.A. = landet för dig som gillar stort!

Tack alla för info!
  • Anonym (Funkar)

Min flickvän är modell större. Hon väger c:a 150kg på 180cm vilket är dubbelt mot mig och lite längre. Jag är ingen chubby chaser, jag älskar henne, inte för att hon är stor utan för att hon är hon.

Sexet funkar finfint. I alla hål. Analen blir lite svår att nå men det går det med.

• Anonym (...)
    Anonym (Funkar) skrev 2018-03-08 23:50:35 följande:

Min flickvän är modell större. Hon väger c:a 150kg på 180cm vilket är dubbelt mot mig och lite längre. Jag är ingen chubby chaser, jag älskar henne, inte för att hon är stor utan för att hon är hon.

Sexet funkar finfint. I alla hål. Analen blir lite svår att nå men det går det med.

Skönt när hon rider dig....
  • Kelevra

Otroligt dåligt försök. Finns inte en enda kvinna på planeten som skulle låta på det viset.

• Anonym (Funkar)
    Anonym (...) skrev 2018-03-08 23:51:44 följande:
    Skönt när hon rider dig....
    Helt ärligt. Ja, en stund. Men det blir faktiskt för tungt rätt fort, så den ställningen blir sparsam. Dessutom så kan den ställningen bara utföras i stabil säng eller på golvet, inte sittande på en stol eller så för den går sönder då.
  • Anonym (Jag)

Du får visa bild på dig.

Svar på tråden Ha sex med en mullig tjej?