• PowerL

BIM april 2018

Startar denna tråden redan nu då jag känner att mensen är på intågande närsomhelst och får negativa gravtester. Så mest troligt tog det sig inte i februari. :(

Detta blir min och mannens andra försök. Så vi hoppas på att bli gravida i mars och få plus i april :)

Häng på här så stöttar och peppar vi varandra <3

• Svar på tråden BIM april 2018
  • jenniferrunder
    Anonym1891 skrev 2018-04-09 20:35:22 följande:
    Idag känns det lite mer verkligt men samtidigt overkligt... Svårt att sätta ord på alla känslor just nu.
    Grattis!! :D
  • trollkvinna123

Idag känns det lite mer verkligt men samtidigt overkligt... Svårt att sätta ord på alla känslor just nu.

Grattis! :)
  • Frallanz
    jenniferrunder skrev 2018-04-09 18:03:48 följande:

Hej alla fina!

Är -2 BIM och vaknat nu precis efter nattjobb. Känner lite molande värk i magen och lite stickningar i livmodern då och då. Inga andra symtom.

Är det spökstreck på stickan eller är det svagt positivt...? Mitt hjärta håller på att hoppa ur bröstet på mig

Ser nåt om jag kisar :) spökstreck är grått, är det rosa ska det vara ett positivt har jag höet och läst iallafall :)
  • StinaM
    Hepphopp skrev 2018-04-09 19:19:43 följande:
    Ja, känner mig verkligen inte gravid.. inte ens ömma bröst :( bara två tomma skinnpåsar sen förra graviditeten haha.
    StinaM skrev 2018-04-09 17:36:38 följande:

Hej hej!

Har du också BIM på söndag? Det har jag och jag är på äl+8. Inga symptom här heller, men oj vad man hoppas

Ja precis! Tänkte försöka hålla mig å inte testa innan bim men det är ju så otroligt svårt!! När ska du testa??
    Så spännande!
    Ja det är så svårt att hålla sig. Har ni försökt länge? Första barnet?
    Det är andra försöket på första barnet för oss. Jag tänkte testa torsdags morgon, är det inget då så väntar jag in BIM tänkte jag. ????
  • Lindsey77
    Frallanz skrev 2018-04-09 20:09:40 följande:

Men nej :( har du fått det konstaterat att det är mf? Vad jobbigt!

Ge inte upp, det kommer snart ska du se! Klen tröst just nu kanske, men du kan iaf bli gravid så ge inte upp <3 *styrkekramar!

Tack <3

Har ej fått det konstaterat, men strecket syntes knappt idag. Blöder mkt. Det är ju bra att hcg försvinner så är det snart ÄL igen... om ca 20 dagar.

Igår visade min 11-åriga dotter mig en söt sparkdräkt i affären och utbrister; jag vill verkligen ha en lillasyster mamma. Hon sa även det idag. Ville bara gråta. Jag säger bara att jag är för gammal för fler barn till henne. Hon älskar bebisar... hon skulle bli så glad!

Oddsen känns låga nu... tre missfall! Hur många orkar man med?
  • Lindsey77
    Milian03 skrev 2018-04-09 20:18:35 följande:

Åh ledsen för din skull :(

Jag är inte säker men hjälper inte progesteronkräm?

Har smörjt med progesteoronkräm sen 4 dagar efter ÄL. Så tyvärr hjälpte den ingenting. Kanske inte beror på progesteoronbrist utan på för gamla ägg. Då hjälper inget tyvärr. Har även ätit Albyl minor utan framgång. :(
  • norrland91

Känner samma, är så stort och overkligt <3
  • norrland91
    Lindsey77 skrev 2018-04-09 19:47:25 följande:

Hej då från mig... min dröm om en sladdis försvann idag. Tredje missfallet. Missfall i dec, mars och nu april. Inga problem att bli gravid, men ägget fäster tydligen inte ordentligt.

Tydlig ägglossning, gravid på digitalt och sen missfall i vecka 4+3. Samma varje gång.

Åååh nej :'( kramar <3<3
  • norrland91
    Lindsey77 skrev 2018-04-09 21:17:47 följande:

Tack <3

Har ej fått det konstaterat, men strecket syntes knappt idag. Blöder mkt. Det är ju bra att hcg försvinner så är det snart ÄL igen... om ca 20 dagar.

Igår visade min 11-åriga dotter mig en söt sparkdräkt i affären och utbrister; jag vill verkligen ha en lillasyster mamma. Hon sa även det idag. Ville bara gråta. Jag säger bara att jag är för gammal för fler barn till henne. Hon älskar bebisar... hon skulle bli så glad!

Oddsen känns låga nu... tre missfall! Hur många orkar man med?

Åh så ledsen jag blir :( måste vara så sjukt tungt... du är stark <3
  • Anonym1891
    jenniferrunder skrev 2018-04-09 20:37:03 följande:

Grattis!! :D

Tack så mycket!
Svar på tråden BIM april 2018